۵۱۵۳۴۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دو پوستر از فیلم Cars ۳

استدیوی پیکسار با فرانچایز Cars «ماشین‌ها» توانست سود زیادی کسب کند. دو فیلم اول از این فرانچایز محبوبیت زیادی داشتند و از آنجایی که انیمیشن‌های پیکسار هیچگاه عمر نمی‌کنند، پس خیلی‌ها منتظر این فیلم هستند.

وب سایت سینما گیمفا: استدیوی پیکسار با فرانچایز Cars «ماشین‌ها» توانست سود زیادی کسب کند. دو فیلم اول از این فرانچایز محبوبیت زیادی داشتند و از آنجایی که انیمیشن‌های پیکسار هیچگاه عمر نمی‌کنند، پس خیلی‌ها منتظر این فیلم هستند. Cars ۳ «ماشین‌های ۳» در تابستان امسال اکران خواهد شد و بار دیگر لایتنینگ مک کوئین (Lightning McQueen) به سینما خواهد آمد.
دو پوستر از فیلم Cars 3

شش سال از اکران Cars ۲ گذشته است و جهان دنیای مسابقات لایتنینگ را فراموش کرده و مک کوئین در حال محو شدن است. یک ستاره‌ی جدید، جکسون استورم (Jackson Storm)، در دنیای ماشین‌ها ظهور کرده است. جکسون استورم خیلی سریع است و به راحتی مکان اولی را از لایتنینگ گرفت. در همین دوران لایتنینگ یک تصادف سنگین را تجربه می‌کند و حالا کروز رامیرز (Cruz Ramirez) قرار است مربی مک کوئین شود و به او کمک کند تا جایگاه اولی خود را باز پس گیرد.

اوون ویلسون (Owen Wilson)، آرمی همر (Armie Hammer) و کریستلا آلونزو (Cristela Alonzo) به ترتیب لایتنینگ مک کوئین، جکسون استورم و کروز رامیرز صدا پیشگی می‌کنند. کارگردان این فیلم هم بریان فی (Brian Fee) هست که در ساخت دو انیمیشن‌ اولی ماشین‌ها و Monsters University «دانشگاه هیولاها» هم دست داشت.
دو پوستر از فیلم Cars 3

مطمئاً این انیمیشن عملکرد بسیار خوبی در باکس آفیس جهانی خواهد داشت. این فلیم یک پیام مهم را نیز منتقل می‌کند:"هیچ وقت تسلیم نشو و همیشه سعی کن پیشرفت کنی."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج