جاباما
۵۱۵۰۸۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برنامه ای برای افزایش قیمت مسکن مهر وجود ندارد

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد: با توجه به اینکه اکثر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید کشور تکمیل شده و در حال تحویل هستند، قیمتهای نهایی پروژه‌ها در سال گذشته مشخص شد و افزایش قیمت نداشته‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد: با توجه به اینکه اکثر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید کشور تکمیل شده و در حال تحویل هستند، قیمتهای نهایی پروژه‌ها در سال گذشته مشخص شد و افزایش قیمت نداشته‌ایم.

حسن روانفر اظهار کرد: شرکت عمران شهرهای جدید پیرو پرسش‌های اخیر برخی خبرگزاریها و رسانه‌ها مبنی بر افزایش قیمت تعدادی از پروژه های مسکن مهر شهرهای جدید کشور این موضوع را تأیید نمی‌کند.

وی افزود: قیمت واحدهای مسکن مهر از سال گذشته نهایی شده که پیمانکاران این موضوع را پذیرفته‌اند و بر طبق آن موظف به تکمیل واحدها هستند. به اعتقاد ما با وجود افزایش تسهیلات از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان کمک خوبی به متقاضیان و پیمانکاران شده و لذا افزایش قیمت، توجیهی ندارد.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید تاکید کرد: هیچ پیمانکاری حق مطالبه بدون هماهنگی با شرکت عمران شهرهای جدید را از متقاضیان نداشته و این کار خلاف قانون است.

به گفته روانفر، هرگونه خبر و گمانه زنی مبنی بر افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید کشور، نادرست است و اعلام می‌کنیم قیمت های نهایی طبق مصوبات قبلی پابرجا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج