جاباما
۵۱۴۸۹۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ولوو S۹۰ مدل ۲۰۱۸؛ جادارتر و راحت‌تر

نخستین اطلاعات از مدل ۲۰۱۸ ولوو S۹۰ منتشر شد؛ خودرویی که اگر نمایندگی‌اش در ایران دوباره فعال شود، احتمال آنکه او را درکنار ولوو XC۹۰ در ایران ببینیم، بسیار است.

وب سایت جی اس ام: نخستین اطلاعات از مدل ۲۰۱۸ ولوو S۹۰ منتشر شد؛ خودرویی که اگر نمایندگی‌اش در ایران دوباره فعال شود، احتمال آنکه او را درکنار ولوو XC۹۰ در ایران ببینیم، بسیار است.


ولوو S90 مدل 2018؛ جادارتر و راحت‌تر

همانطور که XC90 پرچمدار شاسی‌بلندهای ولووست، S90 نیز لوکس‌ترین محصول ولوو در خانواده سدان‌های این کمپانی است. S90 خودرویی است که سال گذشته، ولوو استارت تولید آن را در چین زد و اندکی بعد نیز خط تولید آن را در سوئد به راه انداخت. S90 از همان ابتدا با مدل 2017 وارد بازار شد و حالا در نمایشگاه نیویورک نیز مدل 2018 آن با اندکی تغییرات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.


ولوو S90 مدل 2018؛ جادارتر و راحت‌تر

مهم‌ترین ویژگی ولوو S۹۰ مدل ۲۰۱۸ این است که نسخه لانگ آن (با فاصله محوری بیشتر) برای مشتریان آمریکایی استاندارد است. فضای پای سرنشینان در S۹۰ بیشتر از همه رقیبان و معادل ۱۱.۴ سانتیمتر است. ماساژور صندلی‌ها، تریم چوبی داشبورد و درب‌ها، روکش چرم صندلی‌ها و سانروف پانوراما همچنان در S۹۰ استانداردند.


ولوو S90 مدل 2018؛ جادارتر و راحت‌تر

پیشرانه استاندارد S۹۰ از نوع ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری است. مدل T۵ آن مجهز به توربوشارژ است و قدرت ۲۵۰ اسبی دارد. قیمت پایه‌ای این مدل ۴۸۱۰۰ دلار است. مدل T۶ آن که توربوشارژ و سوپرشارژ را با هم دارد، قدرت ۳۱۶ اسبی‌اش را با سیستم محرکه دو دیفرانسیل استاندارد به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. قیمت پایه‌ای این مدل نیز ۵۴۱۰۰ دلار است.


ولوو S90 مدل 2018؛ جادارتر و راحت‌تر

ولوو همچنین مدل هیبریدی نیز برای S90 درنظر گرفته است؛ این مدل به پیشرانه T8 مجهز است و مجموع قدرت تولیدی آن به حدود 400 اسب‌بخار می‌رسد. قیمت S90 هیبریدی از 63650 دلار آغاز می‌شود. اطلاعات کامل این خودرو به همراه لیست کامل تجهیزاتش بزودی رسانه‌ای می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج