۵۱۴۴۵۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

سوال درباره لغو سخنرانی مطهری به مجلس رفت

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: در سوالی دیگراز وزیر پرسیده شد که قوه قضاییه بر چه مبنایی حساب باز کرده و تعداد این حساب ها چقدر است میزان واریزی و موارد مصرف را بیان کنید. وزیر در رابطه این سوال نیز وزیر توضیحاتی ایراد کردند که ۱۶نماینده سوال کننده قانع نشدند و این سوال نیز به صحن علنی مجلس رفت.

خبرگزاری ایلنا: حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه امروز کمیسیون حقوقی قضایی گفت: امروز آقای پور محمدی به همراه معاونین خود جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه کمیسیون شرکت کرد. در این جلسه چهار سوال مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی افزود: سوال اول راجع به اقدام خلاف قانون دادستان مشهد در لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد بود که وزیر توضیحات خود را ارایه داد ولی طراحان سوال که ۲۹ نفر از نمایندگان بودند قانع نشدند و سوال به صحن علنی رفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در سوالی دیگر از وزیر دادگستری پرسیده شد که قوه قضاییه بر چه مبنایی حساب باز کرده و تعداد این حساب‌ها چقدر است که پورمحمدی نیز توضیحاتی ارائه کرد اما ۱۶نماینده سوال کننده قانع نشدند و این سوال نیز به صحن علنی مجلس رفت.

او درباره سوال پژمانفر از وزیر دادگستری راجع به اینکه چرا نیروی انتظامی تعویض پلاک را بعنوان نقل و انتقال محسوب می کند گفت: وزیر به این سوال پاسخ داد ولی آقای پژمانفر قانع نشد و این سوال هم به صحن می رود.

نورزی درباره سوال حاجی دلیگانی مبنی بر رویه غیر قانونی تبصره ذیل ماده قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت برخورد نکرده اید گفت: ایشان معتقد هستند که کانون مشاوران و کانون وکلا باید هزار وکیل دیگر به خدمت بگیرن.د وزیر در این رابطه پاسخ دادند ولی آقای دلیگانی قانع نشد و این سوال نیز به صحن علنی رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افسوس کاش نمایندگان برای رفعدر امد ناچیز کارگرها تلاش میکردن نه برای کارهای فرعی . مشکلات اصلی مملکت رها کزدن رفتن سراغ خاشیه متاسفانه فردا تو انتخابات همین اقایان تبلیغ خواهند کرد مردی از جنس مردم

    • بدون نام

      به نظر من وقتی شما نمی خواهید به حرفهای یک نفر گوش ندید از سالن برید بیرون دیگه چه معنی داره سخنرانی اونو منحل کنید! آخه به شما چه مربوطه چی میخواد بگه!

    • بدون نام

      بیکاری جوونا و بدبختی مردم رو رها کردن چسبیدن به لغو سخنرانی علی مطهری،فکری به حال مردم کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج