۵۱۳۹۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیکخواه بهرامی: منتقد هیچکس نیستم

بازیکن تیم بسکتال مهرام تهران گفت: من منتقد هیچ کس نیستم و با کسی مشکل ندارم.

خبرگزاری میزان: صمد نیکخواه بهرامی در خصوص شرایط لیگ چین اظهار داشت: لیگ چین که در آن حضور داشتم لیگ خوب، منظم و با برنامه‌ای است. همچنین سطح بالایی هم دارد و از حضور در آن راضی بودم.

وی در مورد اینکه قرار بود در شیمیدر بازی کند اما با تیم مهرام قرارداد بست تصریح کرد: صحبت‌هایی کرده بودیم که به شیمیدر بیایم اما یک سری قوانین بود که نمی‌گذاشت آنجا بازی کنم از جمله اینکه باید به عنوان بازیکن خارجی در شیمیدر حضور پیدا می‌کردم. طبق صحبت‌هایی که با مسئولان مهرام داشتم با این تیم قرارداد بستم به هرحال مهرام خانه ما است و من چندسال در این تیم بودم.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا در صورت دعوت قصد بازگشت به تیم ملی را دارد یا نه گفت: هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد مورد احترام است چون فدراسیون متولی تیم ملی است اما خودم الان به این مسائل که باشم یا نباشم فکر نمی‌کنم هر وقت دعوت شوم به این موضوع فکر می‌کنم، در حال حاضر روی قهرمانی تیمم و تمریناتم تمرکز دارم و البته تیم ملی هم برنامه خاصی ندارد بنابراین نمی‌توانم بگویم بله یا خیر قاعدتا هم نباید بگویم نه چون چند سال از عمر ورزشی‌ام را در تیم ملی بودم .

نیکخواه بهرامی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا باز هم اختلاف گذشته با رئیس فدراسیون ادامه پیدا می‌کند یا مشکل حل شده عنوان کرد: من منتقد هیچکس نیستم و با کسی مشکل ندارم، فقط عقایدی دارم که با یک سری شواهد فکر می‌کنم به نتیجه برسم، ممکن است من هم ایراد داشته باشم و هرکس ایرادم را به من بگوید قبول می‌کنم. من همیشه حرفم را راحت می‌زنم و نمی‌گذارم در دلم بماند.

وی با اشاره به شرایط تیم مهرام افزود: مهرام تیم جوان و خوبی است و البته احتیاجی به بودن من در این تیم نبود اما تقریبا ۹ سال در این تیم بازی کردم و اعضای این تیم مثل خانواده من هستند. به مهرام آمدم که هم خودم روی فرم بمانم و از تمرینات دور نشوم هم اینکه بازیکنان این تیم جوان و پرانرژی هستند و من از آنها انرژی می‌گیرم.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام در پایان درباره شرایط لیگ برتر خاطر نشان کرد: نمی‌توانم بگویم بد است یا خوب چون باید به مراحل بالاتر برویم. الان برد و باخت فعلا تاثیر ندارد و تیم‌ها هم شروع کرده‌اند به بازیکن خارجی عوض کردن تا بهتر بشوند، اما ای کاش از همان اول لیگ نتایج مهم بود چون هم بازی‌ها جذاب‌تر می‌شد و هم اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج