۵۱۳۳۷۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رونمایی از دستاوردهای وزارت دفاع با حضور روحانی

نمایشگاه دستاوردهای دو سال اخیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان نماد اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس جمهوری در سازمان پشتیبانی و نوسازی هلکوپترهای ایران رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا: نمایشگاه دستاوردهای دو سال اخیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان نماد اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس جمهوری در سازمان پشتیبانی و نوسازی هلکوپترهای ایران رونمایی شد.
با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح شنبه در سازمان پیشتیانی و نوسازی هلی کوپترهای ایران از نخستین هواپیمای جت آموزشی بومی کشور با نام کوثر، پهپاد تاکتیکی مهاجر ۶، موشک کروز ضد کشتی نصیر و موشک هوا به هوای فکور رونمایی شد.
همچنین در این مراسم آزمایش تاکسی، حرکت برروی زمین و آماده سازی برای پرواز جنگنده قاهر اف ۳۱۳ و ۲۰ فروند بالگرد تعمیر اساسی شده برای استفاده نیروهای مسلح و کاربران کشوری رونمایی شد.
ایده پردازی، طراحی، ساخت، آزمایش و استاندارد سازی هواپیمای جت آموزشی از ابتدا تا انتها در داخل کشور صورت گرفته و کشور را در شمار معدود کشورهای دارای توانمندی فرآیند طراحی و ساخت هواپیما در این کلاس قرار داده است.
همچنین پهپاد تاکتیکی مهاجر ۶ مبتنی بر اصل انعطاف پذیری و توسعه پذیری توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی شده است تا در عملیات های محوله و محیط ها و شرایط متغییر کارآمد باشد.

جنگنده قاهر اف ۳۱۳ نیز با هدف تجمیع دانش طراحی موجود در کشور، کاهش زمان تحقیق، توسعه و زمان دستیابی به محصول با استفاده از فناوری ها و فرآیندهای نوین به کارگرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالار

      این دستاوردها ربطی به رییس جمهور نداره
      این دستاوردها به همت نیروهای متعهد و متخصص تولید شده
      که اگر مقامات دفاع و نیروهای مسلح در مقابل برجام و خواسته های آمریکاه کوتاه می آمدن الان همین پیشرفتهای دفاعی هم نداشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج