۵۱۲۹۷۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

هشدار روسیه به اقدامات تحریک‌آمیز در کره

سخنگوی کرملین امروز (جمعه) گفت، روسیه از همه کشورهای درگیر در مساله کره شمالی می‌خواهد خویشتنداری نشان دهند و نسبت به هرگونه اقدام تحریک‌آمیز در ارتباط با این مساله هشدار می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کرملین امروز (جمعه) گفت، روسیه از همه کشورهای درگیر در مساله کره شمالی می‌خواهد خویشتنداری نشان دهند و نسبت به هرگونه اقدام تحریک‌آمیز در ارتباط با این مساله هشدار می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز اظهار کرد: مسکو شدیدا از بابت تشدید تنش‌ها در شبه جزیره کره نگران است. ما از همه کشورهای مرتبط درخواست می‌کنیم که خویشتنداری نشان دهند و به کشورها نسبت به هرگونه اقدامی که به نوعی تحریک تلقی شود هشدار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: روسیه موضعی پایدار درباره پرونده عدم اشاعه هسته‌ای در جهان داشته و کشورهایی که چنین موضعی دارند حامی تدابیر سیاسی و دیپلماتیک برای حل همه بحران‌ها از جمله کره شمالی هستند.

آمریکا طی روزهای اخیر هشدار داده که همه گزینه‌های خود را برای حل مساله کره شمالی بررسی می‌کند و در تاریخ 9 آوریل نیز یک ناو هواپیمابر خود را به آب‌های شبه جزیره کره فرستاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای روحانی در این چهار سال چه کردی چطور دوباره رویت میشود ثبت نام کنید به غیر تورم چه کار کردی اگر نظر شما جلوگیری از قاچاق بود که بازار پر از کاخلای خارجی است پس کالای خارجی وارد میکند توسط اقازادها اگر بعنوان یک ریس جمهور دلسوز به ملت و وطن باید هیچ گونه کالای خارجی داخل کشور وارد نشودحتی برادر جعنابالی مردوم شما را بعنوان یک طلبه بعنوان ریس جمهور انتخاب کردند که عدالت باشد نه خیانت مگر خیانت چیست زولم

    • فرهاد

      بابا این نظر چه ربطی به این خبر داشت. این بابا انگار هواس پرتی داشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج