۵۱۲۳۹۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نقش‌آفرینی دان چیدل در درام «شاهزاده تاریکی»

بازیگر سریال «خانه دروغ ها» و فیلم «هتل روآندا» پروژه‌ای جدید را هدایت می کند که داستان نخستین میلیونر سیاه پوست وال استریت که در زمان خودش ثروتمندترین مرد سیاه پوست آمریکا بود را تعریف می کند.

بانی فیلم: بازیگر سریال «خانه دروغ ها» و فیلم «هتل روآندا» پروژه‌ای جدید را هدایت می کند که داستان نخستین میلیونر سیاه پوست وال استریت که در زمان خودش ثروتمندترین مرد سیاه پوست آمریکا بود را تعریف می کند.
نقش‌آفرینی دان چیدل در درام «شاهزاده تاریکی»

به نقل از ورایتی، دان چیل در فیلم «شاهزاده تاریکی» نقش آفرینی می‌کند و مسئولیت تهیه کنندگی آن را هم بر عهده خواهد داشت. این پروژه یک فیلم بیوگرافیکی درباره جرامایا جی. همیلتون، میلیونر سیاه پوست قرن نوزدهمی خواهد بود.

استیون بیگلمن که فیلمنامه «مایل ها جلوتر» را با چیدل نوشته بود، برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم بر پایه کتاب «شاهزاده تاریکی: داستان جرمایا جی. همیلتون، نخستین میلیونر سیاه پوست وال استریت» نوشته شین وایت انتخاب شده است.

کتاب وایت، همیلتون را به عنوان شخصیتی متمایز به تصویر می‌کشد که طی بازه زندگی خود تمام سنت‌ها و نرم‌ها را به چالش کشید و توانست تا زمان مرگش در سال ۱۸۷۵ بیش از دو میلیون دلار ثروت جمع‌آوری کند. تمام معاملات تجاری او در دنیای اقتصادی سفیدپوست ها انجام می‌شد، او با یک زن سفیدپوست ازدواج کرد، کاخی در مناطق روستایی نیوجرسی خرید و صاحب سهام کمپانی قطار و راه‌آهنی بود که از نظر قانونی خودش به خاطر سیاه‌پوست بودن حق سوار شدن آن را نداشت.

وقتی همیلتون مرد، اغلب از او به عنوان ثروتمندترین مرد سیاه پوست در ایالات متحده نام برده می شد. کتاب وایت در مورد همیلتون برنده جایزه بهترین کتاب جوایز سال ۲۰۱۵ «تاریخ دانان جمهوری اولیه آمریکایی» شد.

چیدل فیلم بیوگرافیکی سال ۲۰۱۵ یعنی «مایل ها جلوتر» یا «Miles Ahead» درباره ستاره جاز، مایلز دیویس را کارگردانی و تهیه کرد و در نقش اول آن هم ظاهر شد. او سابقه کاری قابل توجهی دارد که به فیلم سال ۱۹۹۵ «شیطان در یک لباس آبی» بازمی گردد و شامل «خارج از دید»، «قاچاق»، فرنچایز «یازده یار اوشن»، «تصادف» و همچنین نقش آفرینی در فیلم های «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» در نقش جیمز رودز یا وار ماشین می شود.

او همچنین در زمینه تلویزیون هم تجربه دارد و تا به حال در سریال «خانه دروغ ها» شبکه شوتایم بازی کرده که چهار نامزدی دریافت جایزه امی را هم برای او به ارمغان آورد. چیدل یک نامزدی اسکار هم به خاطر بازی در فیلم «هتل روآندا» در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج