جاباما
۵۱۱۹۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کالدرون: اجازه نمی‌دادم روبن بایرن مونیخی شود!

رئیس اسبق کهکشانی‌ها می‌گوید اگر زمام قدرت را در رئال مادرید در اختیار داشت، اجازه نمی‌داد آرین روبن به بایرن مونیخ برود.

خبرگزاری فارس: رامون کالدرون با وجود گذشت چندین سال از زمانی که ستاره معروف هلند از مادرید به بایرن رفت، افسوس چنین انتقالی را می‌خورد.

وی به عنوان مدیر اسبق کهکشانی‌ها در گفت‌وگویی اظهار داشت اگر سکان مدیریت باشگاه را همچنان در اختیار می‌داشت، اجازه نمی‌داد روبن به تیم بایرن ملحق شود.

کالدرون ۶۵ ساله در مصاحبه با روزنامه بیلد اظهار داشت:اگر من همچنان رئیس باشگاه بودم، اجازه نمی‌دادم او برود. آرین اکنون در مونیخ بازیکنی خوشبخت است.می‌دانم چه دوران درخشانی در مونیخ داشته است. به خصوص که محبوب هواداران بایرن نیز بوده است.چیزی که واقعا استحقاقش را دارد.

این اظهارات در حالی عنوان شد که در سال ۲۰۰۹ بازیکن هلندی برخلاف میل مجبور به انتقال به آلمان شد. چرا که می‌دانست در طرح و برنامه‌های فلورینتو پرس، رئیس تازه به قدرت رسیده کهکشانی‌ها، جایگاهی نداشت.

کالدرون افزود:ما برنامه‌های بزرگی با حضور او داشتیم.همینطور با کریستیانو رونالدو که سال ۲۰۰۹ به رئال آمد.این‌ها، دو تن از بهترین بازیکنان جهان هستند. متاسفم. ایکاش در مدیریت مانده بودم و اجازه می‌دادم این دو در کنار هم بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج