۵۱۱۸۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بی انضباط ها در استقلال جایی ندارند

سرمربی استقلال با نیمکت نشین کردن هافبک جوان تیم خود در بازی با لوکوموتیو نشان داد که از اقتدار لازم برای مبارزه با بی انضباطی برخوردار است.

ورزش سه: بعد از این که علیرضا منصوریان خیلی زود اجازه تمرین کردن به امید نورافکن را داد و البته او را با تنبیه جدی روبرو نکرد خیلی ها گفتند این مربی جوان اقتدار لازم را برای تنبیه بازیکنان متخلف ندارد و با طعنه این کار او را با رفتار قاطع برانکو با رامین رضاییان که اردوی این تیم را در دربی به هم ریخته بود مقایسه می کردند.آنها اعتقاد داشتند منصوریان با عدم برخورد قاطع با نورافکن باعث می شود سایر بازیکنان هم در مورد بی انضباطی کردن بی پروا تر شوند و به این نتیجه برسند که در استقلال کسی با آنها برخورد نخواهد کرد.

اما منصوریان با نیمکت نشین کردن هافبک جوان تیم خود در بازی با لوکوموتیو ثابت کرد اقتدار لازم را برای انجام تنبیه های شجاعانه دارد. منصوریان در بازی که پیروزی در آن بسیار مهم بود ترجیح داد یکی از بهترین بازیکنان چند بازی اخیر خود را روی نیمکت بنشاند تا ثابت شود برای این مربی هم مثل کی روش و برانکو مسائل انضباطی مهم تر از کسب نتایج مقطعی است.

اما این تمام ماجرا نیست چرا که منصوریان در این بازی ترجیح داد از فرشید باقری در ترکیب تیم خود استفاده کند، بازیکنی که تحت تاثیر فشار زیادی که رویش بود نتوانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و او در این بازی بارها در وسط زمین توپ لو داد و استقلال را به دردسر انداخت.

در این دقایق از بازی خیلی ها انتظار داشتند که منصوریان امید نورافکن را وارد ترکیب کند تا استقلال بتواند از فشار خارج شود اما منصوریان بازهم بلند مدت فکر کرد و ترجیح داد به هافبک جوان آبی ها درس عبرتی بدهد که نشان بدهد در تیم او بی انضباطی جایی ندارد.

البته منصوریان پیش از این در نفت تهران علیرضا بیرانوند را با جریمه جدی روبرو کرده بود و در نیم فصل اول هم با جریمه مقطعی مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نشان داد در برقراری نظم با کسی شوخی ندارد و هرکسی که نظم تیمی را بر هم بزند باید چند هفته از روی سکوها بازی ها را دنبال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج