جاباما
۵۱۱۴۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش شواین‌اشتایگر به عذرخواهی مورینیو

هافبک پیشین شیاطین سرخ نسبت به اظهارات اخیر آقای خاص واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین شیاطین سرخ نسبت به اظهارات اخیر آقای خاص واکنش نشان داد.

باستین شواین‌اشتایگر که زیرنظر ژوزه مورینیو تنها 4 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد، اخیراً از این تیم جدا و به شیکاگو فایرز در لیگ حرفه فوتبال آمریکا موسوم به MLS پیوست. او در تازه‌ترین اظهارنظرش اعلام کرد که مشکلی با ژوزه مورینیو نداشته است.

آقای خاص پس از جدایی شواینی از من‌یونایتد با اشاره به بیرون گذاشتن این بازیکن آلمانی از تیم اصلی شیاطین سرخ و تبعید کردنش به تیم زیر ۲۳ سال منچستریونایتد گفت: باستین از آن دست بازیکنانی است که واقعاً بابت رفتاری که با آنها داشته‌ام، پشیمان و متأسف هستم. نمی‌خواهم در مورد او به چشم بازیکنی صحبت کنم که ترجیح می‌دادم بخرمش با خیر! بلکه می‌خواهم به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای و یک انسان در مورد شواینی صحبت کنم. آخرین چیزی که به باستین گفتم این بود که من در مورد تو اشتباه کردم.

هافبک پیشین تیم ملی آلمان هم در واکنش به عذرخواهی آقای خاص اظهار داشت: پیش از اینکه منچستریونایتد را ترک کنم، مورینیو با من صحبت کرد و شنیدن این صحبت‌های او چیز جدیدی برای من نیست، اما به هر حال این شخصیت بالای ژوزه را نشان داد، البته شرایطی که من در آن قرار داشتم، برای هر دوی ما وضعیت تأسف‌باری بود، اما بهترین‌ها را برای منچستریونایتد آرزومندم. امیدوارم آنها جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کنند. هر موقع که آنها بازی دارند، بازی‌ها‌ی‌شان را تماشا می‌کنم و امیدوارم به عنوان قهرمانی برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج