جاباما
۵۱۱۰۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دستور وزیر کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری

وزیر کشور خطاب به فرمانداران سراسر کشور، دستور تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۲۲ را صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور خطاب به فرمانداران سراسر کشور، دستور تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۲۲ را صادر کرد.

رحمانی فضلی در بخشنامه ای خطاب به فرمانداران سراسر کشور اعلام کرد: در اجرای مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره های ذیل آنها مصوب ۱۳۶۴/۴/۵ با اصلاحات بعدی و همچنین مواد ۹، ۱۲ و ۱۴ آیین نامه اجرایی این قانون مصوب ۱۳۶۴/۴/۱۶ هیأت وزیران با اصلاحات بعدی، نسبت به تشکیل هیأت های اجرایی و انجام سایر برنامه های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مرکز شهرستان و بخشهای تابعه، طبق برنامه زمان بندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۲۲ اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۲ (الحاقی ۱۳۹۲/۱/۲۷) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در انتخابات هم زمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اجرای حکم انتخاب یک نفر از اعضای شورا به عنوان یکی از معتمدین موضوع تبصره ۱ ماده ۳۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری منتفی است.

این بخشنامه به منزله صدور دستور شروع انتخابات می باشد. وصول آن بلافاصله مطابق فرم شماره ۲ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور اعلام گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج