جاباما
۵۱۰۰۲۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

خواننده «پالت»: تخم کفتر خوردم، خواننده شدم

امید نعمتی، خواننده گروه پالت در برنامه «دورهمی» اعلام کرد به خاطر عشق‌اش به مارادونا دوست دارد اسم فرزندش را دیه‌گو بگذارد.

خبرآنلاین: امید نعمتی، خواننده گروه پالت در برنامه «دورهمی» اعلام کرد به خاطر عشق‌اش به مارادونا دوست دارد اسم فرزندش را دیه‌گو بگذارد.

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شامگاه شنبه ۱۹ فروردین میزبان امید نعمتی، خواننده گروه پالت بود. طبق اعلام قبلی، قرار بود این برنامه اولین برنامه نوروزی «دورهمی» باشد که با تاخیری حدودا سه هفته‌ای، شب گذشته روی آنتن شبکه نسیم رفت.
خواننده «پالت»: تخم کفتر خوردم، خواننده شدم

امید نعمتی در ابتدای برنامه در پاسخ به سوال مدیری درباره پول‌دار بودن اعضای گروه‌شان گفت: «ما از ابتدا نه پول‌دار بودیم و نه پول‌دار شدیم. زمانی که می‌خواستیم کارمان را شروع کنیم یکی از بچه‌ها یک پراید داشت که تصمیم گرفتیم آن را بفروشیم تا با پولش هزینه‌های استودیو را بدهیم. دوست‌مان حالا ماشینش یک کم از پراید بهتر است.»

نعمتی در ادامه درباره فعالیت مستقل هر یک از اعضای گروه توضیح داد: «الان در گروه ما هر کسی بخواهد مستقل کار کند، می‌تواند، شاید اوائل با این موضوع مشکل داشتم اما بعدا به این نتیجه رسیدم که شاید این روش درست نباشد و به همین خاطر، هم من، هم داریوش و هم کاوه هر کدام تا چند وقت دیگر آلبوم‌های مستقل‌مان را به بازار می‌دهیم.»

خواننده قطعه «خونه مادربزرگه» در ادامه با اشاره به دوران کودکی‌اش گفت: «من خیلی دیر به حرف زدن افتادم و تا سه سالگی اصلا حرف نمی‌زدم. به توصیه دوست و همسایه برای حرف زدنم به من تخم کفتر دادند و من بعد از خوردن تخم کفتر آواز خواندم.»

امید نعمتی خاطرات خوشی از شاهنامه خوانی با صدای پدرش دارد و به همین مناسبت در بخش‌هایی از برنامه شب گذشته «دورهمی»، صدای شاهنامه‌خوانی پدرش پخش شد که این خواننده را به شدت تحت تاثیر قرار داد و هیجان‌ زده کرد.

در ادامه، مهران مدیری از نعمتی درباره پدر شدن پرسید و او در پاسخ گفت بعید است پدری خوب شود، چون آنقدر عاشق مارادوناست که می‌خواهد اسم بچه‌اش را دیه‌گو بگذارد.

خاطره جالب دیگری که خواننده گروه «پالت» از آن یاد کرد، ترسش از مرغ و خروس بود که از بچگی همراهش بوده و حالا هم که بزرگ شده همچنان همراهش است. نعمتی گفت: «دوستانم برای اینکه با من شوخی کنند، کادوی تولد به مرغ دادند و من به جای اینکه خوشحال شوم، ناراحت شدم.»

او در ادامه به خواننده‌های مورد علاقه‌اش اشاره کرد و توضیح داد: «خواننده مورد علاقه من فرهاد مهراد است. کارهای آقای ناظری را هم دوست دارم. از بین جوان‌ترها هم کارهای گروه «چارتار» را می‌پسندم.»

او سپس از آلبوم مهران مدیری هم نام برد و گفت: «زمانی که من بچه بودم شما یک آلبوم دادید که آن را هم خیلی دوست داشتم.»

نعمتی در بخش دیگری از «دورهمی» گفت: «خواندن در جمع دوستان و خانواده را دوست ندارم؛ آنجایی‌که هر وقت در هر جمعی می‌رفتم از من می‌خواستند بخوانم و من هم چون غمگین می‌خواندم، اشک همه را در می‌آوردم. به همین خاطر ترجیح دادم شعبده بازی یاد بگیرم تا بقیه را سرگرم کنم. البته چند آهنگ شاد محلی هم یاد گرفتم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زنبق دره

      آب کاش تمام خواننده های ایران تخم کفتر میخوردن مثل نعمتی خوش صدا میشدن

    • زنبق دره

      مردانگی هم از فردین و بیک و ایرج قادری، ملک مطیعی مهدی مشکی می آموختن چون تو این 37 ساله مردی جاشو به نامردی داد و دیگه از پهلوانی خبر نیست به داد ملت برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج