۵۰۹۸۵۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اولویت رسانه ملی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت

رییس سازمان صدا و سیما زمینه سازی برای مشارکت پرشکوه و حداکثری مردم ، ایفای نقش حرفه ای و رعایت کامل بی طرفی را از مهمترین اولویت های رسانه ملی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دانست.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان صدا و سیما زمینه سازی برای مشارکت پرشکوه و حداکثری مردم ، ایفای نقش حرفه ای و رعایت کامل بی طرفی را از مهمترین اولویت های رسانه ملی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دانست.

عبدالعلی علی عسکری عصر امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از مراحل تکمیل دکور مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید بر این که انعکاس خدمات و اقدامات و دستاوردهای سه قوه به ویژه دستگاه اجرایی از وظایف قانونی و از افتخارات صدا و سیما است، گفت: صدا و سیما باوجود انتقادهای برخی جریان‌های سیاسی، بر اساس وظایف قانونی خود، اقدامات و خدمات دولت محترم را پوشش گسترده و وسیع داده است زیرا رسانه ملی، امید آفرینی و نشان دادن پیشرفت کشور و پرهیز از سیاه نمایی را رسالت جدی خود می‌داند.

وی با تأکید بر این که نحوه تعامل صدا و سیما با دولت مستقر بی‌سابقه بوده است، افزود : آنتن رسانه ملی در سال ۹۵ در بهترین زمان، به طور متوسط روزانه ۲۱ ساعت در اختیار مسئولان اجرایی کشور بوده است؛ ضمن آن که وزرای دولت نیز به طور متوسط روزانه شش ساعت آنتن رسانه ملی را در اختیار داشتند.

رییس رسانه ملی خاطرنشان کرد: پوشش گسترده اقدامات دولت یازدهم درحالی انجام شده است که صدا و سیما در سخت‌ترین شرایط مالی قرار دارد. با توجه به ورود به فضای انتخاباتی و شروع ثبت نام کاندیداها از روز سه‌شنبه این هفته عقل حکم می‌کند، صدا و سیما برای حفظ عدالت رسانه‌ای، در انعکاس و پخش برنامه‌های اعضای دولت، ملاحظاتی را تا پایان انتخابات در نظر بگیرد که دوستان دولت نیز بر آن صحّه می‌گذارند.

علی عسکری همچنین با اشاره به برنامه‌های متنوع و متعدد صدا و سیما برای کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، تأکید کرد: فرصت‌های مناسب، منصفانه و قابل توجهی در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در اختیار همه کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری که صلاحیت آنها احراز شود، قرار خواهد گرفت؛ بنابراین نیازی به صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات نیست.

رییس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، با رعایت انصاف، اخلاق و عدالت وارد صحنه انتخابات شوند و زمینه یک انتخابات پرشور و افتخارآمیز را فراهم آورند.

وی با تأکید بر این که رسانه ملی یک رسانه رشید و مردمی است و بر اساس فرمایش امام (ره) مردم را ولی نعمت خود می‌داند ، گفت: پیگیری مطالبات و مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه مستضعفین و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان، از اصلی‌ترین وظایف رسانه ملی است.

علی عسکری با اشاره به این که در نظرسنجی‌های دقیق صدا و سیما در شش ماه گذشته، اشتغال اولویت اصلی مردم بوده است، تاکید کرد: به رغم برخی نامهربانی‌ها، صدا و سیما در کنار انعکاس خدمات مسئولان، به پیگیری مطالبات و مشکلات مردم ادامه خواهد داد.

رییس سازمان صدا و سیما افزود: رسانه ملی همواره با شادی مردم می‌خندد و در غم‌های مردم سوگوار است که نمونه بارز آن، همراهی با اندوه مردم در حادثه پلاسکو و همچنین بردن شادی به خانه‌های مردم در ایام شادمانی نوروز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      صداو سیما چون بی طرف نیست نمیتونه نقش موثری در برنامه انتخابات داشته باشد

    • Mزهرا

      زرشک!
      شما گفتی مام باور کردیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج