۵۰۸۸۱۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کلینتون: ترامپ به خاطر زن‌ ستیز بودن رأی آورد

رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا می‌گوید که ترامپ بخاطر مواضع زن‌ستیزانه توانست نظر و رأی جامعه آمریکا را به خود جلب کند و البته فهم علت این اتفاق، مشکل است.

خبرگزاری فارس: ۵ ماه پس از شکست «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، وی در خصوص تاکتیک‌های رقیبش «دونالد ترامپ» برای پیروزی، سخن گفت و البته از آن تاکتیک‌ها انتقاد کرد.

آنطور که کلینتون در نشست سالانه زنان در نیویورک گفته، اعتقادش بر این است که ترامپ با شعارها و اقدامات زن‌ستیزانه توانسته رأی برای خود بخرد.

هیلاری کلینتون در این خصوص گفت: «مشخصاً زن‌ستیزی (در پیروزی ترامپ) نقشی داشت. منظورم این است که این واقعیت باید پذیرفته شود و اینکه دلائل و ریشه‌های این وضعیت چیست، مسئله‌ای است که خودم هم سعی در درک آن دارم.»

کلینتون که همانند دوران رقابت‌های انتخاباتی، با لحنی تند از ترامپ انتقاد می‌کرد، در ادامه گفت: «فکر می‌کنم این انتخابات، مبارزه‌ای میان مفهمو تغییر یه عنوانی مفهومی خوشایند برای بسیاری از آمریکایی‌ها و مفهوم تغییر به عنوان مفهومی هراس‌آور و تهدیدکننده برای خیلی‌های دیگر بود.»

هیلاری کلینتون و طرفداران دموکراتش در دوران رقابت‌های انتخاباتی، مدارک زیادی از مواضع و اقدامات ناشایست ترامپ در قبال زنان افشاء کردند که البته ترامپ هم همیشه در مقابل بر «دروغگو» بودن هیلاری تأکید می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یک واقعیته که عوام عمدتا زن ستیز هستند.چون افراد عامی سعی نمی کنند طرزفکرها و فرهنگ های به ارث رسیده رو تغییر بدهند.فکر نمی کنند و برای تغییر تلاش نمی کنند. همونطور رفتار می کنند که اجدادشون کردند!به همین دلیل زنان رو فقط در یک سری نقش های ثابت مثل مادری و همسری یا جذابیتهای جنسی خلاصه می کنند.یک مردِ پیر از نظرشون عاقل و باتجربه و قابل اتکاست ولی یک زن پیر از نظرشون فقط یک پیرزنه!!! این طرز فکر اکثر مردم در همه جای دنیاست.

    • بدون نام

      مردا همیشه حسودن چون از نظر عقلی خیلی از زنان پایین ترن حسادت میکنن.

    • بدون نام

      هیلاری چقدر کینه ایه اه حالم بهم خورد برو بشین تو خونه ات ظرفت بشور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج