۵۰۸۰۲۱
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

رویای تبدیل شدن به مرد آهنی واقعی می شود

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در زندگی واقعی خودتان آرزوی تبدیل شدن به Iron Man را دارید و به اندازه تونی استارک سرمایه دارید و می توانید اسباب بازی گرانقیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلاری برای خودتان تهیه کنید، پس ممکن است که سال ۲۰۱۷ سال شما باشد!

مجله سخت افزار: اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در زندگی واقعی خودتان آرزوی تبدیل شدن به Iron Man را دارید و به اندازه تونی استارک سرمایه دارید و می توانید اسباب بازی گرانقیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلاری برای خودتان تهیه کنید، پس ممکن است که سال ۲۰۱۷ سال شما باشد!

رویای تبدیل شدن به مرد آهنی واقعی می شود
دلیل این خوشبینی استارتاپ انگلیسی "جاذبه" است که در پایان هفته پیش برگزار شد. در این استارتاپ برای مشتریان با دل و جرات فرصتی فراهم شد تا لباسی برای پرواز تهیه کنند و با لباس جدید شور و نشاط را در زندگی خسته کننده و روزمره خود بیشتر کنند. مخترع و یکی از بنیانگذاران این لباس، ریچارد براونینگ (Richard Browning) گفته است: "این سیستمی است که شش میکرو توربین گازی برای تقویت انسان به کار رفته است، به طوری که خلبان می تواند به جهش عمودی و قدرت مانور پرواز کامل دست پیدا کند. این یکی شدن ذهن و بدن انسان با مهندسی مدرن در قالب شش میکرو توربین گازی است و از این رو نادرترین حالت پروازی است که تا کنون توسط انسان انجام شده است."
رویای تبدیل شدن به مرد آهنی واقعی می شود

دایدالوس (Daedalus) دارای یک پوشش خارجی محافظ سبک است و علاوه بر میکرو توربین های گازی این لباس جزئیات بسیار زیاد دیگری دارد که آن را بیشتر به لباس مرد آهنی شبیه میکند، مانند صفحه نمایش بالای سر که قادر است سطح سوخت با استفاده از اتصال وایفای نشان دهد. ظاهرا این لباس می تواند چند صد مایل را در یک ساعت طی کند. براونینگ مدعی شده است که دایدالوس با سرعت ۴۵۰ کیلومتر در ساعت به مدت ۱۲ دقیقه پرواز کند. اگرچه سازندگان آن تاکنون موفق نشده اند یک منطقه پرواز آزمایشی که به اندازه کافی بزرگ باشد را برای آزمودن اختراع خود پیدا کنند. با توجه به برچسب قیمت سنگین این لباس، بعید است که این محصول در تولید انبوه و به زودی در بازار در دسترس همگان قرار گیرد.
رویای تبدیل شدن به مرد آهنی واقعی می شود
اما چنانچه قصد خرید این لباس را دارید، فعلاً باید دست نگه داریدريال چرا که قصد ارسال محصولات خود را ندارد. براونینگ می گوید: "نسخه بتا این لباس در هفته آینده به تولید انبوه میرسد، با این حال ما در ۳ تا ۶ ماه آینده به طور گسترده بر روی بهبود و بروزرسانی تمامی جزئیات این لباس کار خواهیم کرد. سه ماهه‌ چهارم سال ۲۰۱۷ نقطه ای خواهد بود که ما یک تکنولوژی پیشرو را در بازار در سطح جهانی عرضه خواهیم کرد که دارای کابردهای بی انتهایی در زمینه تجاری، نظامی و سرگرمی خواهد بود. دایدالوس تنها یک لباس در شکل فعلی که ما عرضه کردیم نخواهد بود، نام های تجاری در پشت آن خواهند بود و این نام ها بخشی از طرحی می شوند که میلیون ها نفر آن را میبینند و تجربه می کنند."

در پایان می توانید ویدئوی جالبی از مراحل آماده سازی و آزمایش این اختراع هیجان انگیز را مشاهد فرمایید:
رویای تبدیل شدن به مرد آهنی واقعی می شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج