جاباما
۵۰۷۹۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تسلا موتورز، فورد را پشت سر گذاشت

ارزش بازار شرکت خودروسازی تسلا موتورز از فورد پیشی گرفت. به این صورت که تسلا در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین) با ثبت رکورد ارزش بازار ۴۸٫۷ میلیارد دلار، توانست در مقام بالا‌تری نسبت به ارزش بازار ۴۵٫۳ میلیارد دلاری فورد قرار بگیرد.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: ارزش بازار شرکت خودروسازی تسلا موتورز از فورد پیشی گرفت. به این صورت که تسلا در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین) با ثبت رکورد ارزش بازار ۴۸٫۷ میلیارد دلار، توانست در مقام بالا‌تری نسبت به ارزش بازار ۴۵٫۳ میلیارد دلاری فورد قرار بگیرد. با این حال جنرال‌موتورز با دارا بودن ارزش بازار ۵۱ میلیارد دلار در همین تاریخ، هنوز در صدر جدول ارزش بازار خودروسازهای آمریکایی قرار دارد.
تسلا موتورز، فورد را پشت سر گذاشت

پس از ثبت رکورد فروش ۲۵۰۰۰ دستگاه اتومبیل تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی، این شرکت توانست رشد ۷ درصدی ارزش سهام را تجربه کند. هم‌چنین میزان فروش این شرکت نسبت به سال گذشته، ۶۹ درصد افزایش داشته است. اگر به روند تغییرات ارزش سهام بازار دو خودروساز تسلا و فورد نگاه کنیم، می‌توانیم شیب صعودی ارزش بازار تسلا را در سال‌های گذشته ببینیم. این در حالی است که ارزش بازار فورد در طول این چند سال با نوسان‌های مختلفی همراه بوده و عمدتا شیب نزولی داشته است.

تسلا موتورز، فورد را پشت سر گذاشت

البته نا گفته نماند که تسلا هنوز از نظر درآمد کل و درآمد خالص فاصله‌ی زیادی با فورد دارد. با این حال، تحلیل‌گران بازار باور دارند که تسلا آینده‌ی روشنی دارد و همین امر سبب شده که ارزش بازار این شرکت رشد قابل‌ توجهی داشته باشد. تسلا تصمیم دارد که امسال، محصول ارزان قیمت خودش را به نام مدل ۳، راهی بازار کند. قیمت احتمالی این خودرو ۳۵ هزار دلار است، یعنی چیزی در حدود نصف قیمت مدل S. عرضه‌ی خودروی برقی ارزان قیمت، می‌تواند به رشد این شرکت کمک زیادی کند. بعضی از تحلیل‌گران گفته‌اند که عرضه‌ی مدل ۳، شاید بتواند باعث رشد ۳۰ درصدی سهام تسلا در سال جاری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج