۵۰۷۸۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فردا، زمان رونمایی از ایکس باکس اسکورپیو

بر خلاف باورها و پیش بینی تحلیل گران، کمپانی مایکروسافت در روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه امسال به صورت رسمی از کنسول جدید خود با نام رمزی پروژه اسکورپیو رونمایی خواهد کرد!

وب سایت کلیک: بر خلاف باورها و پیش بینی تحلیل گران، کمپانی مایکروسافت در روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه امسال به صورت رسمی از کنسول جدید خود با نام رمزی پروژه اسکورپیو رونمایی خواهد کرد! چندی پیش بخش دیجیتال فاندری وب سایت یورو گیمر، به تمامی شایعات پیرامون این کنسول جدید خاتمه داد و تاریخ دقیق رونمایی از آن را در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر به اشتراک گذاشت.
فردا، زمان رونمایی از ایکس باکس اسکورپیو

کم کم انتشار شایعه در خصوص پروژه مرمور کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس اسکورپیو بیشتر و بیشتر می شد به طوری که چند روز پیش، برخی از اعضای کمپانی مایکروسافت از رونمایی کنسول ایکس باکس اسکورپیو در طول این هفته خبر دادند. البته انتشار این خبر مصادف با روز ۱ آوریل بود و به دلیل دروغ مشهور این روز، بسیاری از کاربران و طرفداران خبر رونمایی از کنسول جدید مایکروسافت را در حد شوخی و دروغ در نظر گرفتند! اما بنا به گفته وب سایت دیجیتال فاندری، به نظر می رسد که رموندی ها برای رونمایی از پروژه اسکورپیو بسیار جدی هستند و بر خلاف وعده های پیشین خود، در تاریخ ۶ آوریل سال میلادی جاری (مصادف با ۱۷ فروردین ماه سال ۹۶) و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت تهران از کنسول جدید خانواده ایکس باکس رونمایی خواهند کرد.

وب سایت دیجیتال فاندری در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود، در قالب توییتی، تاریخ دقیق رونمایی از کنسول جدید رموندی ها را مشخص نمود. توییت دیجیتال فاندری به شرح زیر است:

به منظور خاتمه دادن به تمامی شایعات، هم اکنون رسما اعلام می نماییم که در ساعت ۲ بعد از ظهر (به وقت انگلستان) روز پنج شنبه ۶ آوریل امسال (ساعت ۵:۳۰ دقیقه بعد از ظهر ۱۷ فروردین به وقت تهران) از کنسول جدید ایکس باکس اسکورپیو رونمایی خواهیم کرد.

- Digital Foundry (@digitalfoundry) April ۴, ۲۰۱۷

رموندی ها وقت و هزینه زیادی را برای پروژه اسکورپیو صرف و از جدیدترین تکنولوژی های حاضر دنیا برای ساخت آن استفاده کردند. به همین خاطر مایکروسافت، کنسول جدید ایکس باکس اسکورپیو را قدرتمندترین کنسول بازی تاریخ معرفی می کند. البته این ادعا توسط چند کمپانی بازی ساز شناخته شده جهان از جمله الکترونیک آرتز، بتسدا و… تاییده شده است. از آن جا که تا به امروز هیچ اطلاعاتی در زمینه سخت افزار به کار رفته در این کنسول جدید در دسترس نیست، پس مراسم رونمایی از غول و هیولای جدید کنسول تاریخ، بسیار جنجالی و هیجان انگیز خواهد بود. توجه داشته باشید رسانه کلیک، مراسم رونمایی از کنسول Xbox Scorpio را به صورت کامل و زنده پوشش خواهد داد. همراه ما بمانید…
فردا، زمان رونمایی از ایکس باکس اسکورپیو

گفتنی است که برخی از تحلیل گران صنعت گیم معتقدر بودند که کمپانی نامدار مایکروسافت، پیش از برگزاری مراسم E3 امسال از کنسول جدید یا همان پروژه اسکورپیو رونمایی می کند. رونمایی از کنسول ایکس باکس اسکورپیو پیش از برگزاری رویداد E3، این امکان را برای مایکروسافت فراهم می می کند تا در کنفرانس رسمی خود، تمرکز خود را بر روی معرفی عناوین انحصاری کنسول Xbox One قرار دهد و یکی از عوامل شکست در نسل هشتم کنسول ها را جبران کند.

همان طور که عرض کردیم، روزانه شایعه های گوناگونی از پروژه اسکورپیو در سراسر فضای مجازی منتشر می شود. در جدیدترین این شایعه ها آورده شده که مایکروسافت، نام کنسول جدید خود را، ایکس باکس وان ایکس قرار داده است! این شابعه توسط منبع داخلی معتبر منتشر گردیده شده است؛ متاسفانه هنوز کمپانی مایکروسافت، واکنشی در خصوص این خبر نداشته و آن را تایید و یا تکذیب نکرده است. بنابراین باید تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز پنج شنبه منتظر رونمایی رسمی از این دستگاه جدید باشیم تا اطلاعات کامل و درستی از این غول جدید رموندی ها بدست آوریم.

همچنین اخیرا تیمی به نام hd-report که تحلیل و بررسی دنیای گیم و سرگرمی می پردازد، قیمت نهایی کنسول ایکس باکس اسکورپیو را پیش بینی کرده است. این تیم مدعی است که اگر ادعای مایکروسافت مبنی بر ساخت قدرتمندترین کنسول تاریخ صحت داشته باشد و شاهد پشتیبانی کامل آن از رزولوشن ۴K باشیم، حتما قیمت این دستگاه بیشتر از ۴۰۰ دلار خواهد بود چرا که قیمت سخت افزارهای به کار رفته در آن، در حدود ۲۴۰ الی ۳۲۰ یورو می باشند. به علاوه، بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که اگر قیمت کنسول ایکس باکس اسکورپیو بیشتر از ۴۰۰ دلار باشد، مایکروسافت شکست سنگین دیگری را در عرصه کنسول های میان نسلی تجربه خواهد کرد. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با رونمایی از کنسول جدید Xbox Scorpio چیست؟ آیا مایکروسافت ظاهر این کنسول قدرتمند را نیز به نمایش خواهد گذاشت؟ به نظر شما، انتشار ناگهانی خبر رونمایی از پروژه اسکورپیو به سود کمپانی مایکروسافت است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج