جاباما
۵۰۶۸۲۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

نامه وزیر نفت به مقام معظم رهبری

وزیر نفت با ارسال نامه‌ای به محضر حضرت آیت‌‍‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری، از سخنان ایشان درباره عملکرد وزارت نفت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر نفت با ارسال نامه‌ای به محضر حضرت آیت‌‍‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری، از سخنان ایشان درباره عملکرد وزارت نفت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قدردانی کرد.

نامه بیژن زنگنه به این شرح است:
محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی

مقام معظم رهبری

با عرض سلام و احترام - با تبریک مجدد سال نو، ولادت با سعادت صدیقه طاهره (س) و اعیاد رجبیه، بیانات حضرت مستطاب عالی در نخستین روز سال نو در حرم مطهر رضوی(ع) و ابراز محبت و رضایتمندی از عملکرد وزارت نفت در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل"، موجب مباهات، سربلندی و انگیزش بیشتر مدیران و کارکنان صنعت نفت شد. لذا به نمایندگی از مدیران و جمع بزرگ کارکنان، پیمانکاران و دیگر عوامل موثر در این صنعت عظیم، مراتب قدردانی و احترام خود را به محضر مبارک جنابعالی تقدیم داشته و اعلام مینماید که در سال جدید نیز که آن را به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری فرمودهاید، صنعت نفت کماکان برای تحققِ شعارِ سال، نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.
در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سال پیشِ‌رو، تلاش مجدانه برای عقد قراردادهای جدید نفتی (برای توسعه میدانهای نفتی و گازی با اولویت میدانهای مشترک)، از مهمترین اولویتهای صنعت نفت خواهد بود که با اتکال به خداوند قادر متعال و استظهار به عنایات و حمایتهای حضرتعالی، (با حداکثر اتکای به مشارکت شرکتهای داخلی اکتشاف وتولید، پیمانکاران، صنایع و سازندگان داخلی و تقویت این ظرفیتها و نیز ادامه همکاری راهبردی با دانشگاهها و مراکز پژوهشی معتبر داخلی با هدف ارتقا و انتقال فناوری ملی)، امید است در این مسیر گام‌هایی مستحکم بر دارد.
اطمینان میدهد که صنعت نفت با اتکا به نیروهای جوان و تازه نفس خود (که با برنامهریزی انجام شده، به مرور پا به عرصه مدیریتهای اجرایی میگذارند)، به تلاش خستگیناپذیرخود برای برداشت متناسب از میدانهای مشترک برای استیفای حقوق ملت، بویژه از میدان پارس جنوبی و میدانهای های نفتی غرب کارون (و به معنای واقعی برداشت صیانتی از منابع و حفاظت از سرمایههای خداداد ملی)، افزایش ارزش افزوده از طریق تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت و پرهیز از خام فروشی با بهره برداری از طرحهای بسیار بزرگ پتروشیمی در سال جاری و تداوم روند سرمایهگذاریهای عظیم در این صنعت، نیل به خود اتکایی در فرآوردههای مهم نفتی و مشخصاً بنزین همراه با بهبود کیفیت این فرآوردهها، خود اتکایی و ارتقای فناوری ملی با ساخت مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز این صنعت (در قالب ده خانواده کالایی)، توسعه شبکههای گاز رسانی به صنایع و نیروگاهها و نیز روستاها و شهرهای کوچک و خدمات‌رسانی گسترده به مردم در اجرای رویکرد عدالت محوری، افزایش صادرات محصولات پتروشیمی، فرآورده‌های نفتی و گازطبیعی ( با خط لوله و نیز LNG )، کماکان ادامه خواهد داد و بر تحقق رویکردهای درون‌زایی تولید همراه با برونگرایی، عدالت محوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان، هم‌چنان پای خواهد فشرد.
تجربه گذشته نشان داده که مجموعه این اقدامات به اشتغال مولد و گسترده در سطوح مختلف صنعتی و خدمات فنی نیز منجر خواهد شد.
از پروردگار توانا برای حضرتعالی طول عمر همراه با سلامت و سربلندی مسئلت میکند.

بیژن زنگنه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با خام فروشی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صادرات پتروشیمی ایران رکورد زده در سال 95 شما بی سوادا نظر ندید نمیشه؟

    • بدون نام

      به من هم هر ماه چند ده یا صد میلیون تومان حقوق میداند ازجان و دل کار میگردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

    • علی

      به امید موفقیت های بیشتر جناب زنگنه مدیر موفق و عزیز

    • حمیدرضا موید

      آقای زنگنه شما رکورد دار ایجاد اشتغال در شرکت نفتید، در دوران آقای احمدی نژاد که دوران خوبی هم نبود یک جذب 6000 نفری شرکت نفت و یک جذب 3500 نفری گاز داشتیم ولی در دوران شما فقط تعدیل نیرو، انشا الله در پیشگاه خداوند بتونید جوابگوی ما جوونای بیکار باشید و دست از این همه ظاهرسازیا وردارید، مردم ما خسته شدن از شعار دولت روحانی و قبلتر از اون احمدی نژاد خدا از این به بعد رو بخیر کنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج