جاباما
۴۹۹۳۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بونوچی: در مرحله بعد بارسلونا را می‌خواهیم

مدافع مستحکم یوونتوس امیدوار است تیمش فردا در قرعه‌کشی به بارسلونا بخورد.

ایسنا: به نقل از مدیاست، فردا (جمعه) قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و ۸ تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت. قهرمان ۵ دوره اخیر سری A توانست با حذف ۳ بر صفر پورتو در مجموع دو دیدار به این مرحله برسد. آن‌ها آخرین بار در سال ۲۰۱۶ به فینال لیگ قهرمانان رسیدند که ۳ بر یک برابر بارسلونا شکست خوردند و از رسیدن به عنوان قهرمانی در برلین آلمان بازماندند.

لئوناردو بونوچی در آستانه قرعه‌کشی فردا گفت: در جمع ۸ تیم برتر اروپا هستیم و وقتش است که آماده رسیدن به مرحله بعد شویم. برای ما فرقی نمی‌کند به چه تیم بخوریم. اکنون هر تیمی پیچیدگی‌های خودش را دارد. مثلا لسترسیتی شگفتی‌ساز رقابت‌ها تاکنون بوده و شاید بقیه بخواهند با لستر روبرو شوند ولی من به شخصه دوست دارم مرحله بعد به بارسلونا بخوریم و انتقام شکست دو سال قبل در فینال را بگیریم. حتم دارم اگر این اتفاق رخ دهد، ما بارسلونا را می‌بریم چون انگیزه خیلی زیادی داریم تا انتقام آن شکست تلخ را بگیریم. آن‌ها بعد از بازگشتی که برابر پاریس داشتند و اکنون روحیه خیلی بالایی دارند ولی ما از این موضوع آگاهیم و می‌توانیم هر تیمی را ببریم.

بونوچی در پایان در پاسخ به این سوال که دوست دارد با کدام یک از ۷ تیم دیگر روبه‌رو نشود نیز گفت: بدون شک بایرن مونیخ زیرا مربی خوبی چون آنچلوتی دارد. او هرجا که می‌رود راهی برای بردن پیدا می‌کند. شاید اگر در فینال به بایرن بخوریم که تک بازی باشد، بتوانیم آن‌ها را شکست بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج