۴۹۸۹۸۵
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

كي‌روش - پرسپوليس؛ شكاف عميق

قرارگرفتن نام مهره‌های پرسپولیس در لیست تیم‌ملی، در نگاه اول تداعی‌کننده برقراری صلح بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ بود اما غیبت چند بازیکن سرشناس از تیم برانکو در لیست تیم کی‌روش، غافلگیرکننده است.

آی‌اسپورت: قرارگرفتن نام مهره‌های پرسپولیس در لیست تیم‌ملی، در نگاه اول تداعی‌کننده برقراری صلح بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ بود اما غیبت چند بازیکن سرشناس از تیم برانکو در لیست تیم کی‌روش، غافلگیرکننده است. مدتی قبل، فدراسیون فوتبال خبر دعوت از ۸ بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی را تایید کرده بود اما در فهرست نهایی تنها نام ۶ بازیکن دیده می‌شد و حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی در این اردو به تیم ملی دعوت نشدند.
حیرت‌انگیزترین تصمیم کی‌روش، کنارگذاشتن سروش رفیعی از تیم ملی بود. بازیکنی که حتی در روزهای محرومیت از فوتبال به خاطر داستان معافیت‌های جعلی، سی‌کیو اصرار زیادی برای اضافه‌کردن نام او به اردوهای تیم ملی داشت اما حالا که در اوج آمادگی در ترکیب پرسپولیس می‌درخشد، جایی در فهرست سرمربی پرتغالی ندارد. سروش هفته‌های درخشانی را در پرسپولیس سپری می‌کند و حتی به سطح ایده‌آل‌تری از دوران حضور در تراکتور رسیده اما اردوی حساس تیم ملی را به سادگی از دست خواهد داد. هواداران پرسپولیس علیرغم دعوت‌شدن شش بازیکن تیم‌شان به تیم ملی، واکنش‌های مثبتی به لیست کی‌روش نداشته‌اند و آن را ادامه‌ای برای اختلاف‌نظر مرد پرتغالی با سرمربی کروات پرسپولیس می‌دانند. به نظر می‌رسد کی‌روش تحت فشار فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها، ناچار شده که از پرسپولیسی‌ها استفاده کند اما برای نمایش اختلاف‌اش با برانکو، یکی از بهترین ستاره‌های این تیم را کنار گذاشته است. رد شدن از سروش رفیعی، ممکن است دلایلی کاملا فنی داشته باشد اما فرم این روزهای جادوگر کوچک، هواداران قرمزها را به این نتیجه رسانده که او به دلایلی غیرفنی جایگاه‌اش را در این تیم از دست داده. سروش هنوز بازیکن فیکس تیم ملی نبود اما بدون تردید تیم ملی با او، قدرتمندتر و تماشایی‌تر می‌شد. کنار گذاشتن این بازیکن، شکاف سی‌کیو و هواداران پرسپولیس را از همیشه عمیق‌تر می‌کند. شکافی که شاید تاثیرش را در مسابقه حساس با چین، روی سکوهای آزادی نشان بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      درکار مربی بزرگ همچنین کیروش دخالت نکنید

    • بدون نام

      عاشقتم کیروش

    • مبین

      اصن میخواید پرسپولیس جای تیم ملی بره واسه بازیها!؟ بسه دیگه! حالمونو از این همه حمایت تعصبانه بهم زدید. قهرمان لیگش که کردید دیگه چی میخواین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی خیال بابا کی قهرمانش کرده؟
        این دری وریا چیه میگی؟
        تیمی که نیم فصل فقط یه شکست داشته لایق قهرمانیه

    • بدون نام

      چرامی خاید حاشیه سازی کنید هم برای تیم ملی و هم پرسپولیس؟

      الان هم بیشترین اعضای تیم ملی از پرسپولیس هستن

    • علی رضا افراشته

      مع
      لومه خیلی به تیم مهبوبت ارادت داری که کار اصلیتو فدای طرفداری از تیم مهبوبت کردی تا امثال شما هست فوتبال به جایی نمیرسه جالبه کلی هم ادعای ملی و وطن پرستی دارید

    • سعید

      وقتی اسماعیلی که پرسپولیس و سروش رو کیش و مات کرد دعوت نشد این حرفا خیلی مسخره است خخخخخخخ

    • بدون نام

      چقدر عقده ای هستی مردک سروش بهترین هافبک ایرانه در کنار مسلمان.بابا خیلی کرم داری به مولا

    • حامد

      چرت نگو بابا. این زاییده ذهن مریض تو نویسندس.اگر مشکل داشت با پرسپولیس، این 6 نفر هم دعوت نمیکرد. بیشترین بازیکنو از پرسپولیس دعوت کرده کیروش.

    • بدون نام

      اینجافرق کیروش بزرگ وبرانکو معلوم میش به تیم ۳قطرباختیم من پرسپولیسیم

    • محمد ناصح

      سروش ممکنه برای پرسپولیس نعمت باشه ولی تیم ملی درحال حاضر بازیکنهای باکیفیت تری داره.متاسفانه کیوسک کاملا جانبدارانه درخصوص اخبار پرسپولیس رفتار میکنه

    • بدون نام

      بابا لنگو از کمرت باز کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج