۴۹۸۸۷۵
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

قالیباف: چرا نباید در سال ۲ میلیون شغل ایجاد کنیم؟

محمدباقر قالیباف در آیین بهره‌برداری از ۵۹واگن و لوکوموتیو متروی تهران با ابراز گله از عدم تحقق مناسب ایجاد اشتغال در کشور گفت: چرا نباید بتوانیم در سال ۲میلیون شغل ایجاد کنیم؟ می‌توانیم و این منطق علمی دارد.

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر قالیباف شهردار تهران امروز در مراسم بهره‌برداری از ۵۹ دستگاه واگن و لوکوموتیو شرکت متروی تهران با اشاره به وجود روحیه جوانمردی جوانان بانشاط شرکت واگن‌سازی تهران، گفت: در حالی که همه روزه در شرایطی هستیم که کارخانه‌ها تعطیل می‌شوند و شرایط سخت شده است، اما شما توانسته‌اید در هر فصل و در ۴نوبت واگن‌های ساخته شده در شرکت واگن‌سازی تهران را آماده و تحویل دهید.

قالیباف اظهار امیدواری کرد که با همت انجام شده در شرکت واگن‌سازی تهران، بقیعه کارخانه‌های واگن‌سازی هم بتوانند با توجه به رشد توسعه مترو، در این زمینه به فعالیت جدی بپردازند.

قالیباف شهردار تهران با اشاره به اینکه خط ۶مترو تهران با طول ۳۰کیلومتر و با پیشرفت ۸۵درصدی در ۱۸ماه به این مرحله رسیده است، سرعت رشد و توسعه مترو را قابل توجه دانست.

وی با تاکید بر اینکه کار نشد نداریم و خداوند نیرویی که به انسان داده است و با عظم و خلاقیت و خردورزی و ایمان هیچ کاری نیست که بر زمین بماند و بگوییم که ما نمی‌توانیم.

شهردار تهران با اشاره به انجام تست گرم متروی خط ۷ تهران در صبح امروز گفت: در این مسیر چقدر مشکلات فنی داشتیم؛ جنس خاک و فرسودگی تاسیسات و ... همه از نکاتی بود که همه قانع شده بودند که این خط را در این مسیر و منطقه نسازیم،‌وی یک دلیل آن هم دلیل خدمت به مردم و با همت شما عزیزان کفایت کرد که این کار نشدنی در کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام شود.

شهردار تهران همچنین گفت: نیاییم بگوییم در دنیا اینگونه است که این تعداد اشتغال ایجاد می‌کنند و ما بیشتر از آن نمی‌توانیم. این چند میلیون جوان تحصیل‌کرده و حتی جوانانی که سطوح تحصیلی بالا ندارند زمینه اشتغال را دارند. چرا نباید بتوانیم در سال ۲میلیون شغل ایجاد کنیم؟ می‌توانیم و این منطق علمی دارد. همین تولید واگن‌ها هم نمونه‌اش. مگر مشکلات اقتصادی نیست؟ مگر شهرداری هم در این رکود اقتصادی نیست؟ چطور ۳۰هزار نفر در این مترو مشغول به کار هستند؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ادامه آیین بهره‌برداری از ۵۹ دستگاه واگن و لوکوموتیو قالیباف ادامه داد: درپایان سال ۹۵ ما توانستیم ۱۰۰ کیلومتر مترویی را که باید به نتیجه می‌رساندیم در خطوط ۶، ۷ و ۸ به نتیجه برسانیم و با تست گرمی که امروز از خط ۷ انجام شد از اواخر فروردین ماه، بهره‌برداری مسافرگیری از این خط شروع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      آقای قالیباف شما پس شهر تهران بر نمیایید وقتی کل کشور بدن دستت اون موقع باید سالی دوملیون از اونایی که سر کار هستن هم بیکار شوند

    • بدون نام

      با سلام خدمت جناب قالیباف
      ایجاد شغل هزینه میخواد و مسئولین هزینه لازم جهت ایجاد اشتغال را صرف میلیونها متر مربع املاکی میکنند که به نور چشمیها میرسه،

    • بدون نام

      لطفا شعار بس است

    • بدون نام

      من بازنسشته متروام پسر که مهندسه نذاشتن بجای خودم بزارمم سرکار انوقت 4000نفر از دوستان وبستگان وپسر مداحان باید بیایند سرکار که فقط حقوقومیگیرند از کارخبری نیست.

    • بدون نام

      آره راس میگه بذار بیاد شغل برا بستگان و بچه های بالا ایجاد کنه.منتظرن

    • ناشناس

      سلام. من در. مورد انتقاد این اقا حرفی ندارم اما ایا هر بازنشسته باید انتظار داشته باشه بچش رو جای خودش استخدام کنن؟!الان در ذوب اهن و فولاد در اصفهان با همین منطق ازمون. برگزار میکنن ولی در نهایت بچه ها ی بازنشسته ها استخدام میشن

    • ابرام

      آقای قالیباف پس چرا معطلی چه کسی دراین طول مدت ریاستی جلوی شما را گرفته بود که حالا نطق می‌فرماید که چرا سالانهدومیلیون شغل ایجاد بکنید،یا مانور انتخاباتی است نه اقای قالیباف دل مردم را بدرد نیاور بگذار ملت عزیز خودشان همیشه در صحنه هستند و شما ها راهم خوب می شناسند نمی خواد رنگشان بکنید

    • بدون نام

      بهترین جوک95

    • سیدجواد

      قالیباف بدجور گورخیده بود دیروزکه تحقیق وتفحص رای نیاورد امروز زبونش بازشده

    • بدون نام

      تبلیغ دروغ برای انتخابات نکن.

    • بدون نام

      این ۴۰۰۰نفر احتمالااز موسسه نوای نی هستن که سال ۹۰ قالیباف بنام موسسه فرهنگی راه اندازی کردبرای تبلیغات انتخاباتیش

    • بدون نام

      ازملت شریف خواهش میکنم به ایشان رأی دهید،این راهم امتحان کنید..شایدگشایشی شد.

    • بدون نام

      وقتی احمدی نژاد سالانه فقط 85هزارتا شغل ایجاد می کرد لال بودن الان که 700هزار تا ایجاد میشه میگن چرا2 میلیون تا رو که نیست

    • بدون نام

      واقعععععععععععععععا چرا ؟

    • م ج

      زنده باد دکتر قالیباف،،دکتر قالیباف عزیز ازشما خواهش و تمنا داریم که حتی اگه بخاطر روکم کنی بعضیها و حتی در صورت عدم پیروزی در انتخابات حتما کاندیدا بشوید،، مهم برد وباخت در انتخابات نیست مهم اینه که افرادی که کاندید میشن ولی رد صلاحیت میشوند،،وحداقل نفراتی که برای رای گیری نهایی در صحنه میمانندونهایتا یک نفر بعنوان رییس جمهوری انتخاب و معرفی میشه،،با این حال اون نفرات دیگر که مثلا نفر دوم و سوم و....معرفی میشن مطمعنا همطراز نفر منتخب بوده و چیزی از ارزشهایشان کم نمیشود،،به امید پیروزی دکتر قالباف عزیز _و ننگ به اون کاربری که سخنرانی دکتر قالیباف را به بهترین جک سال95 نامگذاری کرده خاین بی وجود@

    • بیتا

      اینو ازماها میپرسی

    • بدون نام

      م ج عزیز اگر قرار بود نوشته شما تصحیح بشه ، اطمینان داشته باش ده هم نمیگرفتی ، اما ظاهرا به شما هم چیزی ماسیده ، نگو نه که هیچکس باور نمیکنه چون ما دیگه بعد از این حداقل بیست سال گذشته که دکتر عزیز کاندید میشوند روش ایشان را میشناسیم ، منظورم گازانبر و این حرفها نیست ها ، روش کارچاقکن های زپرتی ایشان در تمامی سازمانهای وابسته به شهرداری آشناست . اما من بجان عزیزت خوشحال میشم ایشان باز هم کاندید بشوند چون همینکه کاندید شدند فورا دو میلیون رای به روحانی اضافه میشه ، میگی نه این گوی و این میدان . بفرمایید داخل گود .

    • تهرانی

      تو حالا برو آتش نشانی رو مجهز کن فاجعه درست نکنی نمیخواد نطق کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج