۴۹۸۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

شکایت از ۳۰ امداد خودروی غیرمجاز

مدیرعامل امداد خودروی ایران گفت: از ۳۰ امداد خودروی غیرمجاز که از آن و نشان امداد خودرو سوء‌استفاده می‌کند شکایت شده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل امداد خودروی ایران گفت: از ۳۰ امداد خودروی غیرمجاز که از آن و نشان امداد خودرو سوء‌استفاده می‌کند شکایت شده است.
شهرام صالحی امروز در مراسم آغاز طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۶ گروه صنعتی ایران خودرو، اظهار کرد: امیدواریم شهروندان چه در سفرهای نوروزی و چه در سایر ایام، از تماس و استفاده از امداد خودروهای متفرقه و غیرمجاز خودرداری کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی با بیان این‌که بخشی از خودروهای غیرمتفرقه به‌طور کلی غیرقانونی هستند، خاطر نشان کرد: برخی از آنها از آرم و نشان ایران خودرو سوء استفاده می‌کنند که در این زمینه پرونده تشکیل شده است و به آنها رسیدگی می‌شود.

مدیرعامل امداد خودروی ایران ادامه داد: حدود ۵۰ درصد این پرونده‌ها در مرحله صدور رای است که امیدواریم با ادامه این اقدامات در سال آینده شهروندان از آسیب امداد خودروهای متفرقه مصون بمانند.

وی درباره‌ انجمن تاسیس شده در زمینه امداد خودرو، اظهار کرد: از نظر قانونی چیزی به نام انجمن امداد خودرو تعریف نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهره

      خود شرکتهای خودروسازی، از نظر کیفیت و استاندارد جهانی غیر قانونی هستند تا چه برسه به امداد خودروشان. همشون بی کیفیت و گرون هستند. اگه واقعا راست میگن، بگذارند چند هیئت یا مدیران کیفیت سنجش از چند کشور اروپایی و آمریکایی و ژاپنی بیان و در رابطه با محصولاتی که اینا به اسم تولید خودرو با رعایت استاندارد 55 گانه با این قیمتها و این شرایط فروش، به خورد مردم میدن، نظر بدن، اونجاست که دست، خودروسازهای داخلی رو میشه. شرکت پژو فرانسه، ابتدا یک سوم قیمت کل خودرو رو میگیره، و بقیش رو در اقساط 58 ماهه و با سود یک و نیم درصد به مشتریانش میده، واقعا شرم بر خودرو سازان داخلی، چطور جواب مردم میخوان بدین، البته اگه اعتقادی برای شماها، مونده باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج