۴۹۸۴۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کورکوت: بازی با اتلتیکو مانند سایر دیدارها است

در حالیکه کورکوت تنها یک هفته است که در لورکوزن کار خودش را آغاز کرده است باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید برود در حالیکه لورکوزن در دیدار رفت با حساب ۴-۲ شکست خورده است.

وبسایت نود: در حالیکه کورکوت تنها یک هفته است که در لورکوزن کار خودش را آغاز کرده است باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید برود در حالیکه لورکوزن در دیدار رفت با حساب ۴-۲ شکست خورده است.

در حالیکه اشمیت هفته گذشته از مربیگری لورکوزن اخراج شد، تایفان کورکوت به عنوان جانشین وی برگزیده شد و تنها پس از یک هفته این سرمربی میبایست نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را در دیگ جوشان ویسنته کالدرون تجربه کند. با این حال سرمربی لورکوزن که سابقه بازی در اسپانیول و سوسیه داد را نیز دارد برای این دیدار نگرانی خاصی نخواهد داشت:

هر کسی میبایست نخستین قدم خود را برای حضور در میادین بزرگ بردارد، به عنوان بازیکن در تیم های کوچک حاضر شدم و سپس بعد از آن ها در تیم های بزرگ به میدان رفتم.

کورکوت: بازی با اتلتیکو مانند سایر دیدارها است

این یک اتفاق طبیعی و عادی است، همانطور که گفتم به عنوان بازیکن تجربه خوبی دارم و به این دیدار نیز همانند یک دیدار عادی نگاه می کنم. هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما چیزی که مهم است این است که در حال حاضر آن کاری را انجام دهید که به آن اعتقاد دارید. مقابل اتلتی همین کار را خواهیم کرد. بازی خاص و ویژه ای خواهد بود، می خواهیم تلاش کنیم تا شرایط بهتری برای خود رقم بزنیم و بتوانیم به این مسابقات بازگشت خوبی داشته باشیم.

او در ادامه در خصوص شرایط سخت این تیم برای بازگرداندن نتیجه گفت:

می دانیم که برای جبران کردن نتیجه دیدار رفت کار سختی داریم و اطلاع داریم که شانس بالایی برای حضور در مرحله بعد مسابقات نخواهیم داشت. با این حال تلاش خود را انجام خواهیم داد تا مقابل اتلتیکو مادریدی که تجربه بالایی در این مرحله دارد نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم. برای این کار به بازیکنانم اعتماد دارم. در همه تیم ها وقتی مربی جدیدی وارد می شود آن تیم برای پیشرفت پتانسیل بالایی نشان می دهد و این مسئله به من به عنوان مربی اعتماد به نفس خوبی می دهد. با وجود اینکه زمان کمی در اینجا بوده ام ولی می خواهیم قدم بزرگی برداریم و در این دیدار تمام تلاش خود را برای جبران کردن نتیجه انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج