۴۹۸۰۹۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امکان اجرای برنامه ها بدون دانلود و نصب!

آیا تاکنون به اجرای اپلیکیشن های اندروید بدون نصب آن فکر کرده اید؟ به اجرای اپلیکیشن ها در پلتفرم های دیگر چطور؟ آیا برنامه های اندروید در پلتفرم های دیگر نیز کاربردی است؟

مجله سخت افزار: آیا تاکنون به اجرای اپلیکیشن های اندروید بدون نصب آن فکر کرده اید؟ به اجرای اپلیکیشن ها در پلتفرم های دیگر چطور؟ آیا برنامه های اندروید در پلتفرم های دیگر نیز کاربردی است؟
امکان اجرای برنامه ها بدون دانلود و نصب!

مایکروسافت نسخه ی پیش نمایش این برنامه را ارائه کرده است که به کاربر این اجازه را میدهد تا بدون دانلود برنامه ها در ویندوز 10 از آنها استفاده کنند. زمانی که روی برنامه ی مورد نظرتان، برای مشاهده کلیک میکنید به مدت 3 دقیقه میتوانید با آن کار کنید و عملکرد آن را بررسی کنید. سپس زمانی که بررسی ها تمام شد و از برنامه ی مورد نظر خوشتان آمد؛ میتوانید در Windows Store آن را تهیه کنید.

این محدودت زمانی، برای اجرای برنامه ها، ممکن است در بازی ها آزار دهنده باشد؛ زیرا تمام قسمت های بازی در 3 دقیقه قابل مشاهده بررسی نیست. ولی با این حال این حرکت مایکروسافت، از یک تکه عکس و فیلم از برنامه های خیلی بهتر است. همچنین این کار برای توسعه دهندگان نیز زیاد پیچیده نیست؛ چرا که کافیست یک دکمه ی Try now طراحی کنند و بقیه ی کار را به عهده ی خود مایکروسافت بگذارند. با این که این ایده برای بررسی و انتخاب برنامه ها بسیار خوب است ولی برای کسانی که برنامه هایشان را از Windows Store تهیه نمیکنند این مسئله اهمیت چندانی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج