۴۹۷۶۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا

هفته بیست و چهارم بوندس لیگا با بردهای قاطع بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم موفق شد در پایان هفته اختلاف خود با تیم دوم جدول را به ۷ امتیاز کاهش دهد.

وبسایت نود: هفته بیست و چهارم بوندس لیگا با بردهای قاطع بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم موفق شد در پایان هفته اختلاف خود با تیم دوم جدول را به ۷ امتیاز کاهش دهد.

در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا روبرت لواندوفسکی دوباره در گلزنی موفق بود و توانست به باشگاه صدتایی هایی بایرن مونیخ وارد شود. همچنین کلودیو پیزارو مهاجم کهنه کار وردربرمن در این هفته به رکورد جالبی دست یافت و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شد که با پیراهن دو تیم به دویست بازی در این لیگ می رسد.

۱

فلیکس ویدوالد دروازه بان وردربرمن در دقیقه ۹۶ بازی مقابل لورکوزن پنالتی عمر توپراک را مهار کرد. این پنالتی تبدیل به اولین پنالتی شد که ویدوالد موفق به مهار آن در بوندس لیگا می شود. او قبلاً مقابل ۸ ضربه پنالتی مغلوب شده بود.

۱

آیتاک سولو مدافع دارمشتات فصل گذشته یکی از خطرناک ترین مدافعین بوندس لیگا بود و موفق به زدن ۷ گل شد. او این هفته موفق شد اولین گل فصل خودش را به ثمر برساند.

۱

بازیکنان هامبورگ برای اولین بار در این فصل موفق شدند پس از دریافت گل اول در ادامه به بازی برگردند و برنده از زمین خارج شوند.

اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا

۱

بوروسیا دورتموند تحت هدایت توماس توخل تنها در ۱ بازی از ۱۲ بازی که در نیمه اول از حریفان عقب افتاده توانسته به بازی برگردد.

۴

ماریو گومز برای چهارمین بار در این فصل موفق شد در بردهای ۱-۰ وولفسبورگ تک گل تیمش را به ثمر برساند. او همچنین تعداد گل های خود تحت هدایت آندریاس یونکر در ۷ بازی را به عدد ۱۱ رساند.

۵

آندریاس یونکر سرمربی جدید وولفسبورگ موفق شد پنجمین برد خود به عنوان مربی در بوندس لیگا را در هفتمین بازی اش کسب کند. او در اولین بازی اش به عنوان سرمربی وولفسبورگ مقابل ماینس ۱-۱ متوقف شد.

۷

ماروین پلاتنهارت مدافع چپ هرتا برلین تمامی ۷ گل خود در بوندس لیگا را از روی ضربات آزاد به ثمر رسانده است. او در فصل جاری ۳ بار دروازه حریفان را باز کرده است.

۷

هامبورگ برای هفتمین بازی متوالی در بازی های خانگی بدون شکست باقی ماند. این بهترین رکورد دایناسورها در ۷ سال اخیر محسوب می شود.

۷

از ۱۴ پنالتی اخیر که به سوی دروازه رالف فرمان (شالکه) زده شده تنها ۷ پنالتی تبدیل به گل شده است (۶ مهار و ۱ پنالتی از دست رفته).

اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا

۸

بازیکنان ماینس برای هشتیمن بار در این فصل از روی ضربات کرنر موفق به گلزنی شدند و در بین تیم های لیگ بهترین عملکرد را در این زمینه داشته اند.

۸

پیر امریک اوبامیانگ موفق شد هشتیمن گل خود در ۴ بازی اخیر در تمامی رقابت ها را به ثمر برساند.

۹

بازیکنان بایر لورکوزن از ۱۳ پنالتی آخر خود در تمامی رقابت ها ۹ پنالتی را هدر داده اند (پنالتی های پایان بازی هم لحاظ شده است).

۱۲

هوفنهایم در هفته بیست و چهارم، دوازدهمین تساوی فصل خود را کسب کرد. این تیم سلطان تساوی ها در بوندس لیگا محسوب می شود.

۱۳

هامبورگ در دور برگشت بوندس لیگا در ۷ بازی ۴ برد کسب کرده است از تمام دور رفت امتیازات بیشتری جمع کرده اند.

۱۴

داریو لزکانو به رکورد ۱۴ بازی بدون گل زده خاتمه داد (۱۰۱۳ دقیقه). او آخرین بار در تساوی ۳-۳ مقابل دورتموند گلزنی کرده بود.

۱۹

آنتونی مودست موفق شد در این هفته هجدهمین و نوزدهمین گل های فصل خود برای کلن را به ثمر برساند. از فصل ۱۹۷۷/۷۸ (دیتر مولر) هیچ بازیکنی از کلن موفق نشده بود تا هفته بیست و چهارم این تعداد گل را به ثمر برساند.

۲۲

اوبامیانگ موفق شد در بازی مقابل هرتا برلین بیست و دومین گل خود در این فصل را به ثمر برساند. در تاریخ باشگاه دورتموند تنها لوتار امریش (۱۹۶۵/۶۶ - ۲۳ گل) در این مقطع از فصل عملکردی بهتر از اوبامیانگ در گلزنی داشته است.

اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا

۲۶

بازیکنان اینگولشتات در بازی مقابل کلن ۲۶ شوت درون چهارچوب داشتند و این رکوردی جدید در بوندس لیگا محسوب می شود.

۳۱

هرتا برلین با کسب برد مقابل دورتموند موفق شد سی و یکمین امتیاز خانگی اش را به دست بیاورد. تیم پایتخت نشین آلمان از ۳۶ امتیاز ممکن در بازی های خانگی ۳۱ امتیاز به دست آورده و قوی ترین تیم در بازی های خانگی محسوب می شود.

۴۶

بازیکنان بایرن مونیخ برای چهل و ششمین بازی خانگی متوالی در گلزنی موفق بودند و این بهترین رکورد آن ها بعد از سال های ۱۹۷۸-۸۲ (۷۷ بازی) محسوب می شود.

اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا

۱۰۰

روبرت لواندوفسکی موفق شد در یکصد و سی و ششمین بازی رسمی خود یکصدمین گل خود برای بایرن مونیخ را به ثمر برساند. در تاریخ این باشگاه فقط گرد مولر (۱۲۳ بازی) زودتر به رکورد ۱۰۰ گل زده رسیده است.

اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا

۱۰۰

رائول بوادیا بازیکن آگسبورگ و فابین جانسون بازیکن گلادباخ در این هفته یکصدمین بازی های خود برای این دو باشگاه را انجام دادند.

۱۲۲،۶

بازیکنان وولفسبورگ در بازی مقابل لایپزیگ، بیشترین دوندگی این باشگاه در یک بازی بوندس لیگا (جمع آوری اطلاعات از ۲۰۱۳/۱۴) را ثبت کردند.

۲۰۰

کلودیو پیزارو مهاجم پرویی وردربرمن در این هفته برای دویستمین بار با پیراهن این تیم در بوندس لیگا به میدان رفت و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شد که با پیراهن دو تیم (بایرن مونیخ) دویست بازی در بوندس لیگا انجام می دهد.

۲۰۰

سباستین رودی هافبک هوفنهایم هم در این هفته دویستمین بازی خود در بوندس لیگا را انجام داد. اریک ماکسیم چوپو موتینگ مهاجم کامرونی شالکه هم به چنین رکوردی دست یافت (۷۸ بازی شالکه، ۷۴ ماینس، ۲۵ نورنبرگ و ۲۳ هامبورگ).

۳۳۸

ولفگانگ اشتارک سیصد و سی و هشتیمن قضاوت خود در بوندس لیگا را انجام داد و با رکورد دکتر مارکوس مرک برابر شد.

۱۳,۰۰۰

یولین باومگارتلینگر هافبک بایر لورکوزن با ۱۳ کیلومتر دوندگی در بازی مقابل وردربرمن دونده ترین بازیکن هفته بوندس لیگا بود.

۳۰,۰۰۰

فیلیپ لام در دقیقه ۲۰ بازی مقابل فرانکفورت موفق شد برای سی هزارمین بار در بوندس لیگا (۳۷۸ بازی) توپ را لمس کند. این سری از آمارها از سال ۱۹۹۹ در بوندس لیگا گردآوری می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج