۴۹۷۶۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برزای: از جریمه‌ام توسط باشگاه بی‌خبر هستم

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نمی‌دانم چه کسی گفته جریمه شده‌ام، گفت: جریمه‌ای در کار نبوده و من از آن بی‌خبر هستم.

خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نمی‌دانم چه کسی گفته جریمه شده‌ام، گفت: جریمه‌ای در کار نبوده و من از آن بی‌خبر هستم.

بهنام برزای پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: بازی جذابی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با اینکه زمین به دلیل بارش باران کمی ایده‌آل نبود، به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با این پیروزی، صدرنشین گروه خود باقی ماندیم، اما می‌دانیم راه سختی را در پیش داریم و باید آنقدر خوب باشیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص تیم لوکوموتیو ازبکستان گفت: بازیکنان این تیم بسیار فیزیکی و جنگنده بودند ولی توانستیم از این سد دفاعی دو بار عبور کرده و به پیروزی برسیم.

برزای در پاسخ به این پرسش که آیا درست است باشگاه، شما و کاوه رضایی را جریمه کرده است؟ گفت: این را از شما می‌شنوم و بی‌خبرم، اما تا آنجا که در جریان هستم، جریمه‌ای در کار نبوده و چنین اتفاقی هم نخواهد افتاد؛ ما حرف بدی نزدیم و تنها نسبت به شرایط موجود معترض بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برد شیرین را به هواداران تبریک می‌گویم و از آنان تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت و بارش باران شدید، ما را در ورزشگاه آزادی تنها نگذاشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج