۴۹۷۴۸۲
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

پاسخ اما واتسون به شایعه های «لالا لند»

در ابتدا قرار بود اما واتسون و مایلز تلر نقش های اصلی «لالا لند» را بازی کنند اما این اتفاق نیفتاد و شایعه‌های زیادی در این مورد شکل گرفت. حالا ستاره «دیو دلبر» به این شایعات پاسخ داده و آن ها را برطرف کرده است.

روزنامه بانی فیلم: در ابتدا قرار بود اما واتسون و مایلز تلر نقش های اصلی «لالا لند» را بازی کنند اما این اتفاق نیفتاد و شایعه‌های زیادی در این مورد شکل گرفت. حالا ستاره «دیو دلبر» به این شایعات پاسخ داده و آن ها را برطرف کرده است.

به نقل از ایندپندنت، اما استون به خاطر نقش آفرینی در فیلم موزیکال محبوب و پرفروش «لالا لند» دامین شازل که برای چند لحظه پیروز جایزه اسکار بهترین فیلم سال هم شد، اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد، اما یک بازیگر دیگر به نام « اِما» هم بود که نزدیک بود او این نقش را به دست بیاورد.
پاسخ اما واتسون به شایعه های «لالا لند»

در ابتدا قرار بود اما واتسون و مایلز تلر نقش های اصلی فیلم «لالاند» را بازی کنند و در نقش میا و سب جلوی دروبین بروند اما در نهایت این نقش های به استون و همبازی‌اش رایان گاسلینگ رسیدند. همانطور که انتظارش هم می رفت، جدایی دو نامزد قبلی از این پروژه و موفقیت این فیلم در آینده باعث شد بعضی از مخاطبان به این فکر کنند که چه مشکلی پیش آمده بود؟

به این ترتیب شایعه های زیادی شکل گرفت که به نوعی در صدد توضیحی برای این امر بودند؛ از ادعاهایی که واتسون درخواست دستمزد بیشتری داشت تا اینکه تلر نیز دو میلیون دلار بیشتر از آنکه به او پیشنهاد شده بود، می خواست.

با این حال، واتسون بالاخره به این شایعه ها پایان داده و جایگاه خودش را در این شایعات روشن کرده است. او به انترتینمنت ویکلی گفت «یکی از آن مسایل آزاردهنده است که چند اسم در همان ابتدای کار به یک پروژه متصل می شوند تا راهی باشد برای اضافه کردن به انتظار و هیجان تماشاچیان نسبت به آن، تازه این در حالی است که هنوز هیچ توافق رسمی صورت نگرفته و هیچ چیز به ثبت نرسیده است.»

حتی واتسون خودش هم می‌دانست که هرگز نمی تواند در این پروژه حضور داشته باشد چون از سال قبل به پروژه «دیو و دلبر» متعهد شده بود و این در حالی بود که هر دو پروژه زمان قابل توجهی برای تمرین و آماده شدن نیاز داشتند و واتسون این زمان را نداشت.

او در مورد برنامه کاری‌اش برای «دیو و دلبر» گفت: «می دانستم تمرین اسب دارم، می دانستم تمرین رقص دارم، می دانستم سه ماه باید تمرین آواز بکنم، و می‌دانستم که باید در لندن باشم تا بتوانم در عمل این کارها را انجام بدهم. و این فیلمی هم نبود که بتوانم خیلی ساده و ناگهانی وارد آن بشوم. می دانستم باید تمام کارهایش را انجام بدهم و باید آنجا باشم تا بتوانم آن ها را انجام بدهم. بنابراین به خاطر تداخل برنامه کاری، عملی نشد.»

شازل قبلا در مورد «لالا لند» گفته بود: «این را می گویم که طی شش سالی که طول کشید تا آن فیلم ساخته بشود، تغییرات زیادی در آن ایجاد شد و بله، لحظه ای بود که قرار بود اما واتسون و مایلز تلر در آن حضور داشته باشند. و در نهایت هیچ یک از این دو نفر نتوانستند در فیلم بازی کنند. اما این بخشی از فراز و فرودهای فیلم بود: اینکه قرار بود آن را بسازیم، قرار بود آن را نسازیم، بسازیم، نسازیم.»

اما واتسون که با بازی در نقش هرمیونی «هری پاتر» به شهرت سید، تلاش بسیاری کرد تا توجه رسانه‌ها موجب شود او همچنان «بازیگر کودک» باقی بماند. از همین روی در پروژه بعدی‌اش کنار دنیل برول در فیلم «مستعمره» بازی کرد و در درامی جذاب درباره زنی جوان که می خواهد دوست دزدیده شده‌اش را نجات بدهد بازی کرد و پس از آن به بازسازی لایو اکشن انیمیشن «دیو و دلبر» متعلق به کمپانی دیزنی ملحق شد و نقش دلبر را ایفا کرد. او از دوران کودکی تمام آهنگ های این فیلم را از حفظ بود.

واتسون درباره این شخصیت می گوید: «خیلی خوشم می آید که او دختری مبارز است که تمام زندگی اش حول این نمی چرخد که با خوش تیپ ترین پسر دهکده ازدواج کند. دلبر می خواهد بخواند، می خواهد ماجراجویی کند و می خواهد زن و انسان منحصر به فردی باشد. داستان او یکی از اولین داستان هایی بود که خواندم، برای همین ایفای نقشش خیلی جالب بود.»

«دیو و دلبر» در حال حاضر در سینماهای ایالات متحده روی پرده است و روز هفدهم مارس در بریتانیا اکران می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج