۴۹۷۲۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ونگر: مفسران ذهن مردم را شست و شو می‌دهند

سرمربی فرانسوی آرسنال به انتقاد از کارشناسان فوتبال این کشور پرداخت و عنوان کرد آنها ذهن مردم را شست و شو می‌دهند.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، اوضاع برای ونگر در آرسنال به هیچ وجه خوب پیش نمی‌رود. تحقیر برابر بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت باعث شد صبر هواداران لبریز شود.

آنها در بازی برابر لینکلن سیتی در جام حذفی به شدت علیه آرسن ونگر شعار سر دادند و خواستار خروج این مربی شدند. هواداران آرسنال حتی به بر پایی تظاهرات در اطراف ورزشگاه اقدام کردند.

آرسن ونگر در باره این موضوع گفت‌: بازی‌های زیادی را دیدم. برای مثال ۲۰ ‌دقیقه پایانی بازی بارسلونا و پاری ‌سن‌ ژرمن را تماشا کردم. همه تا ‌دقیقه ۹۰ می‌گفتند بارسلونا ضعیف‌ترین تیم فصل شده و پاری ‌سن‌ ژرمن نمایش فوق‌العاده‌ای داشته است ولی در عرض چند ‌دقیقه تمام این نتیجه‌گیری ها تغییر یافت. فکر می‌کنم این کارشناسان هستند که ذهن مردم را شست و شو می‌دهند و باعث می‌شود تا مردم علیه تیم خاصی جبهه بگیرند.

سرمربی آرسنال در ادامه‌ اظهار کرد: در نیمه نهایی جام حذفی قرار داریم. تاکنون چند بار به این مرحله رسیدیم. شما باید قبول کنید هیچ چیز کاملا خوب نیست. باید از این فضای مصدوم خارج شوید و به صورت اصولی اوضاع را بررسی کنید. در برخی از موارد مردم درست می‌گویند و در بعضی موارد دیگر نیز اشتباه می‌کنند. دو هزار بازی را مربیگری کردم و شاید دانشم درباره فوتبال نسبت به مردم کمی بیشتر باشد. برایم مهم نیست در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی‌توانم این را تضمین کنم که در بازی‌های باقی‌ مانده، بتوانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی آرسنال در پایان ادامه‌ داد: شما نمی‌توانید در این دنیا باشید و فرض کنید در یک جزیره دور افتاده قرار دارید. مردم حق دارند نظر خود را بدهند حتی اگر شما آنها را نخواهید. متاسفانه فضای منفی علیه تیم ما ایجاد شده است و کارشناسان و روزنامه‌ نگاران با صحبت‌ها و مقالات خودشان هواداران را تحریک کردند. شاید ۳۰ سال پیش شرایط این‌گونه نبود. در حال‌ حاضر کار یک بازیکن و مربی بیشتر زیر ذره‌بین است و اهمیت یک مسابقه بیشتر شده است.

آرسنال بعد از پیروزی روحیه بخش در جام حذفی انگلیس و رسیدن به مرحله نیمه نهایی، اکنون خودش را برای لیگ برتر انگلیس آماده خواهد کرد تا هفته‌ آینده بتواند در زمین وست برومویچ به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج