۴۹۷۲۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ کونته به انتقادهای ژوزه مورینیو

سرمربی ایتالیایی چلسی سرانجام به صحبت‌های ژوزه مورینیو در مورد تیمش واکنش نشان داد.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، امشب (دوشنبه) دو تیم چلسی و منچستریونایتد باید در جام حذفی برابر هم به میدان بروند.

در بازی رفت لیگ برتر انگلیس بین سرمربیان دو تیم یعنی آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو، در کنار زمین اتفاقات حاشیه‌ای رخ داد. بعد از آن نیز مربی پرتغالی منچستریونایتد طعنه‌های زیادی به تیم پیشین خود زد و آنها را تیمی دفاعی توصیف و عنوان کرد سیستم ضد حمله را خودش در این تیم جا انداخته است نه کونته. اکنون در آستانه بازی دو تیم در جام حذفی نگاه‌ها به این بازی خیره شده است تا مشخص شود کدام تیم امشب جشن صعود می‌گیرد.

آنتونیو کونته پیش از بازی برابر منچستریونایتد ابتدا به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و گفت‌: مورینیو قسمت بزرگی از تاریخ چلسی را نوشته است. او قهرمانی‌های زیادی را در این‌جا کسب کرده و کار فوق‌العاده‌ خوبی در چلسی انجام داده است. این خیلی مهم است که خدمات و اقدامات خوب او هیچ وقت فراموش نشود. احترام زیادی برای او قائل هستم زیرا مورینیو یک برنده واقعی است. تفکرات او را دوست دارم. ژوزه دارای یک ذهنیت برنده در فوتبال است و بدون شک یکی از بهترین مربیان جهان محسوب می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند کار بزرگی که ژوزه مورینیو در چلسی انجام داد را زیر سوال ببرد. به نظرم تک تک هواداران باید برای او احترام زیادی قائل باشند.

سرمربی ایتالیایی چلسی ادامه‌ داد: باید این را بگویم که هیچ وقت در طول دوران مربیگری‌ام روی کارهای دفاعی و ضد حملات برنامه‌ریزی ای نکردم. پس باید آن‌چه را که مورینیو درباره من گفت‌ را رد کنم. او چلسی را تیمی دفاعی خواند که به خاطر کارهای دفاعی و ضد حملات توانسته است در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد ولی به هیچ وجه با این صحبت‌ها موافق نیستم. ضد حمله جزئی از برنامه‌های هجومی یک تیم است. اگر بازیکنان خیلی سریعی در اختیار داشته باشید، می‌توانید از این حربه استفاده کنید اما چلسی فقط به ضد حمله خلاصه نشده است. هرچند که آموزش ضد حمله کار آسانی در فوتبال نیست و جزو سخت‌ترین کارهای ممکن است ولی بازیکنانی همچون دیگو کاستا، پدرو رودریگس و ویلیان را در اختیار داریم که غیر از کارهای سرعتی در زمینه‌های دیگر استعداد زیادی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج