جاباما
۴۹۷۱۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تصویب ساخت قسمت دوم هیولاهای فوق العاده

پس از فروش هنگفت «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم»، طبعاً طرح ساخت قسمت دوم این فیلم نشأت گرفته از کاراکتر معروف هری پاتر نیز به تصویب رسیده و هم اینک مشخص است که یکی از کاراکترهای آن فیلم لتا لسترانج خواهد بود که از دوستان نیوت اسکاماندر، کاراکتر اصلی قسمت نخست هیولاهای فوق العاده است.

روزنامه بانی فیلم: پس از فروش هنگفت «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم»، طبعاً طرح ساخت قسمت دوم این فیلم نشأت گرفته از کاراکتر معروف هری پاتر نیز به تصویب رسیده و هم اینک مشخص است که یکی از کاراکترهای آن فیلم لتا لسترانج خواهد بود که از دوستان نیوت اسکاماندر، کاراکتر اصلی قسمت نخست هیولاهای فوق العاده است. لسترانژ یک ساحره جوان است که اسکاماندر (با بازی ادی ردماین) در دوران تحصیل اش در مدرسه سحر و جادوگری هاگ وارتز با وی آشنا شد. او از اقوام کاراکتر شیطانی بئاتریکس لسترانج است که در سری کتاب های ۷گانه هری پاتر و فیلم های ۸گانه منتج از آن به هنردوستان معرفی شد. در قسمت اول «هیولاهای فوق العاده» هم لتا لسترانج مشاهده می شود اما به صورت بسیار کوتاه و در قاب کوچک عکسی که اسکاماندر حین سفرهایش با خود حمل می کند.
تصویب ساخت قسمت دوم هیولاهای فوق العاده

فروش فراوان این فیلم در سال پایان یافته میلادی این مسئله را بیش از پیش ثابت کرد که هر اثر هنری در بردارنده مهرها و نشان های هری پاتر برای فروشی چشمگیر در گیشه ها و ادامه دادن به افسانه پاتر مهیا است و حتی کاراکترهای جنبی این سری آثار نیز می توانند با داستان های خود و ورسیون های جدید سینمایی پولساز باشند. این در حالی است که جی.کی رولینگ نویسنده زن بریتانیایی ۷ کتاب هری پاتر پس از توفیق ورسیون های سینمایی این کتاب ها به لطف آشنا شدن هر چه بیشتر با اصول سناریونویسی همکاری نزدیکتری را با استودیوهای سینمایی آغاز کرده و برای پردازش فیلم های بعدی مرتبط با کاراکترهای جنبی هری پاتر اقداماتش را شدت بخشیده و شخصاً مشغول سناریونویسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج