۴۹۷۰۹۹
۲۰ نظر
۵۰۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۵
پ

کلاهبرداری میلیونی با پیشنهاد رابطه غیراخلاقی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری میلیونی با پیشنهاد نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی در یکی از استان‌های همجوار خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری میلیونی با پیشنهاد نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی در یکی از استان‌های همجوار خبر داد.

سردار عزیز‌اله ملکی اظهار داشت: در رصد صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس فتا‌، مشاهده شد فردی با قرار دادن پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با موضوع دعوت به انجام اعمال منافی عفت در ازای دریافت مبلغی اقدام به کلاهبرداری می‌ کرد، لذا مراتب به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید خانمی پس از دریافت مبلغ ۱.۵میلیون ریال یک آدرس جعلی برای برقراری ارتباط نامشروع برای فرد قربانی ارسال می‌ کند.

در ادامه با هماهنگی مقام قضایی طی بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد طی دفعات متعددی این عمل را تکرار و از افراد قربانی مبلغ ذکر شده را کلاهبرداری می کند.

سردار ملکی ادامه داد: همچنین فردی با مراجعه به این پلیس بیان داشت که با شخصی در پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و مبلغ ۱.۵میلیون ریال را برای وی ارسال‌ کرده است ، ولی متهم پس از دریافت وجه، ارتباط خود را با شاکی قطع و اقدام به کلاهبرداری کرد. در بررسی صورت گرفته مشخص شد شیوه و شگرد وی با فرد رصد شده مشابه است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه با بررسی‌های فنی و پلیسی و شگرد‌های خاص پلیسی متهم به هویت م.خ شناسایی و طی یک عملیات میدانی و رعایت اصل غافلگیری در استان کرمان دستگیرشد و به پلیس فتا هرمزگان انتقال داده شد.همچنین در بازرسی منزل وی چند کارت بانکی و چندین موبایل و یک دستگاه رایانه همراه کشف شد.

وی بیان کرد: در بازجویی به عمل آمده ابتدا متهم منکر هرگونه اقدام بزهکارانه شد‌، ولی پس از روبرو شدن با ادله موجود به بزه انتسابی معترف و بیان داشت با طراحی یک صفحه در شبکه اجتماعی و درج پیام برای ایجاد رابطه نامشروع فرد قربانی را شناسایی و از وی درخواست مبلغ ۱.۵ میلیون ریال‌ می کرد. همچنین در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد از سراسر کشور با وی تماس گرفته شده است و در مجموع مبلغ ۱۰۵میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

سردار ملکی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاد‌ه، مخاطرات فضای مجازی را جدی گرفته و در این فضا به هر کسی اعتماد نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخ حق همهی اونایی که با یک قربونت بشم احمق میشن

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      مردهای احمق بوالهوس
      حقشونه بخدا .
      واسه یه رابطه 1/5 میلیون ؟؟؟؟؟
      تو زندگیشون برید میبینید یا از گلوی زن و بچه بریدن یا اگه مجردن با قرض و قله جور کردن

      پاسخ ها

      • احسان

        یک میلیون و پانصد هزار ریال نه تومن

    • مقوا

      کاربر ۱۲:۱۲
      خبر رو با دقت بخوان
      ۱.۵ میلیون ریال
      که میشه ۱۵۰ تومن
      تا بعد ...

    • بدون نام

      سلام. کاربر. 12/12 قربونت بره یک میلیون و نیم
      (1500000) ریال است که میشود. 150000 هزار تومان پول زیادی نبوده ولی تعداد 70 نفر دعوت ایشان را لبیک گفتن که جمعاً میشود یکصدمیلیون و پنجهزار
      105000000. تومان، نرخ پایین زده یعنی به حراج گذاشته که این هفتاد نفر احمق طماع خودشون را گم کردن، و حقشونه این گونه افراد اینجوری سرکیسه شون کنند، البته برای اینکه حرفی توش نباشه بنده خودم مرد هستم و به دو دلیل این گونه مردها را قبول ندارم اول اینکه سست عنصر و دنبال حرام میرن دوم چطوری مردی با یک کرشمه پیامکی خودشو به تله ميندازه لذا ميگم نوش جونش ک

    • بدون نام

      ؟فعل حرام هم نکرده بنده خدا.ادم خودش باید عاقل باشه.اخه مگه

    • مهیار

      اون هفتاد نفری که پول دادن رو باس ........دار زد :-/

    • بدون نام

      باید اون 70بوالهوس را دستگیر کنند نه زنه را از اینکه دماغشون را سوزونده نباید باز خواست بشه

    • بدون نام

      چ زن های نامردی ‌ پیدا میشن .مکار

    • بیهمتا

      نمیدونم چراتواینجورخبراک برضررمردجنوبی هست این اقای مثلاباغیرت نظری نمیده خخخخخ اینم همجنسات مردجنوبی تحویل بگیرچقدرکودن بودن بخدا

    • بدون نام

      چه مردهای احمق و هوس بازی پیدا میشن

    • بدون نام

      بیهمتا واقعا در درک همتا نداری ؟ تو وهم جنسانت که متاسفانه هم جنس اون زن هستین خدا مفت ومجانی چیزی در جسم شما عنایت شما برای در اختیار گذاشتن ان جسم به شوهر که چی بگم نمونه اش جون بدن ساز اصفهون رفت زیر خاک بقیه هم در فقان ودر غوغاست و را غیر شرعیش هم اینه حالا جالبه اون کثافت با تصویر جسم کثاوتش وبا فریب پول در اورده ما پشت سرهم بمردهای بی شیله پیله که در دام این جانی کثافت قرار گرفته هی بارشان کنیم بمرد جنوبی چه مربوط شما که از کامنت هایتان معلومه همان چند زن عقده ای هستین میایین عقده گشایی چرا این عمل بسیار زشت و بنوعی روسپی گری مجازی را تقبیح نمیکنید و لعن ونفرین نمیدهید بان هم جنستان که جسم مفت از خدا گرفته را اینطور میفروشه ؟ و بان چند مرد میگم شما ایا میدونید مشتری های این زن روسبی مجازی چه مردانی بودن ؟ خیر نمیدانید اینها همان مردانی هستن که ان زن وزنان روسبی خیابانی مشتریشان کردن و دوم زن حلال خودشان مگر مرد جز انکه نیاز جنسی داشته گناهی مرتکب چرا دین را قبول اما نیاز خدایی مرد راقبول نداریم وقتی از راه حلال نشد میشه این راه حرام که زیاده برید ببینید

    • بدون نام

      قربون خدا برم باین ادمهاش که میان نظر میدن در فلسفه وجودی مرد نیازمند جنسی و زن برطرف کننده نیاز تا اینجا حرف نداریم اما بسیاری از مردان شوهر حلال زنها گرفتار همین درخواست یعنی زنه تا بابای بابای مرده را درنیاره خیر از عمل زناشویی خبری نیست مردهای ایران هم کمی قلدرن نمی خاهن التماس کنن برای رسیدن به حلال خودش وازان طرف بدلیل طلاق های لحظه ای و رها در خیابان خوب هم مفتکیش حرامش وهم پولیش یعنی صیغه فت وفراوان ایا شما که امدین نظر دادین خبر دارین در کنار فروش جسم زنان در خیابان مردان جسم فروش هم حاضرن در خیابان فرشته تهران شبها چند خودرو که راننده ان مردانی قوی هیکل و زیبا پارک ومنتظر مشتری !!! مشتری کیه ؟ زنان پولدار سن بالا حالا یا شوهر دارن مرده ضعیف یا شوهر ندارن اما پول دارن بله فهمیدین با صحبت و قیمت برای ساعتی یا یکشب ان جوان را در اختیار و از او بهره جنسی میبرن ایا این قضیه خوبه که در کنار این خبر اونهم بنوعی تن فروشی وروسبی گری هست درست قضاوت کنید تا فروشنده نباشه مشتری نیست گفتم اغلب مردان در رختخواب مشگل دارن پس باید برن از بیرون خودشونو تامین کنن باید یادتون نره بایدبرن

    • راش

      یک میلیون پانصد به ریال بود ولی دومی به تومان بود عدد صد و پنج میلیون تومان که تقسیم به صد و پنجاه هزار تومان کنیم میشه ۷۰۰. حالا این هفتصد نفر رو میخواین دار بزنید؟

    • بدون نام

      پیرمرد، تا خریداری نباشه فروشنده ایی نیست
      مثلا یه نفر میاد مغازه ی کفش فروشی میزنه چند وقت میگذره میبینه مشتری یا نداره یا کم داره واسه همین جهت امرار معاش تغییر شغل میده و کار دیگه ایی انجام میده .
      متوجه شدی ، حال حکایت زنانی که گفتی اگه خریداری نداشته باشن مجبور میشن تغییر شغل بدن .
      پس اینهمه یه طرفه به قاضی نرو .
      بسه دیگه زن ستیزی .
      خدا وکیلی اگه جریان برعکس بود نمیگفتی زن گول سادگیشو خورده صدتا فحش و ناسزا بارش میکردی

    • بدون نام

      پیرمردعزیز
      بسیاری ازگرفتاری های اخلاقی از دام های شیطانی
      برخی زن هاایجاد وباعث ترویج فسادوبی بندوباری
      میشه البته متاسفانه مردها هم اغلب دراین دام ها
      گرفتارتاجایکه حتی کانون زندگی انها متاثرمی گردد
      وضع ظاهری برخی دختر وذن ها واقعازننده است
      که درکوچه وخیابان فت وفراوانند.

    • امید

      باسلام به همه کاربران
      لطفابرای سال جدید اسمی ولو مستعار برای خود
      تعیین کنید اخه این همه بدون نام خوبیت ندارد

    • بدون نام

      سلام. راش عزیز و گرامی. احسنت بر سرکار، بنده هی حساب میگردم اما نميشد! ولی راش جونم :اصلا کاری با این حرف ها نداریم که، این خانم با یک پیامک مخ. 700 مرد را زده و به قولی این. 700 نفر را تا لب چشمه برده و تشنه و مال به هدر رفته برگردانده!!! خدا وکیلی این مردها را باید تنبیه کرد، حالا چون عمل خوبی نیست، و الا باید به اون خانم احسنت گفت!!! تا این همه لاف مرد، مردی نزنند!!! البته برای اینکه بعداً حرفی توش نباشه، نميدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه بنده نیز از جنس همین 700نفر هستم اما انصافا نه با تفکر اونها، راش عزیز و گرامی امروزه روز زن و مرد ندارد هر دو انسان هستن و مکمل هم، حالا برخی منم بیشتر دارند بماند!

    • سعید

      با ی حساب سرانگشتی با این مبلغ بدست امده میبایست ب ۷۰۰ نفر سرویس دهی میکرد!!!!!!!!
      اینو باید توی کتاب گینس ثبت کرد , خخخ

    • بدون نام

      سعید گرامی قصد این بابا سرویس نبوده چون الانه پسرها سرویس میدن مطلب را بخون اون قصد کلاهبرداری و مردها را یعنی این 700نفر را پول گرفته و هنوز رویتش نکردن و دماغ سوخته شدن دوباره مطلب را بخون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج