جاباما
۴۹۶۰۵۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هیچ نرم‌ افزاری جایگزین تلگرام نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است، نرم‌افزار سروش جایگزین تلگرام در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی شود، گفت: هیچ نرم‌افزاری جایگزین تلگرام نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است، نرم‌افزار سروش جایگزین تلگرام در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی شود، گفت: هیچ نرم‌افزاری جایگزین تلگرام نمی‌شود.

محمود واعظی، در حاشیه سفر خود به شهرستان خواف با بیان این مطلب اظهار کرد: هرکدام از این نرم‌افزارها مشتری خاص خودش را دارد، هم‌اینک عده‌ای در حال استفاده نرم‌افزار سروش هستند، همچنان که عده‌‎ای دیگر نیز از BisPhone ، LINE ،WhatsApp و... بهره می‌برند.

وی پیرامون وضعیت فعالیت یا فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ایام انتخابات آتی عنوان کرد: شبکه‌های اجتماعی نقش افزایش اطلاع رسانی به مردم را دارند تا بدانند که برنامه هرکدام از کاندیداها چیست.

واعظی تاکید کرد: تا جایی که شبکه‌های اجتماعی در کارشان تخلفی صورت نگیرد، فعالیت آن‌ها ادامه پیدا می‌کند و قوه قضاییه، وزارت کشور، شورای نگهبان و شورای عالی فضای مجازی برای تبلیغات انتخابات دارای چارچوبی مشخص هستند و همه موظفند این چارچوب را رعایت کنند و تا زمانی که چارچوب و مقررات کشور از سوی شبکه‌های اجتماعی رعایت شود، چرا باید فیلترینگ شبکه‌های مجازی اعمال شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه پیرامون بومی‌سازی و به‌روز بودن تجهیزات مخابراتی تصریح کرد: در وزارت، تلاش زیادی صورت گرفت تا از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بومی سازی صورت پذیرد، هم اینک شبکه توانا را با تجهیزات داخلی که طرحی بزرگ با ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه‌گذاری است را اجرا می‌کنیم و همه تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن ایرانی و داخلی است.

وی با بیان اینکه همه کابل‌هایی که در شبکه مخابراتی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و حدود ۲۰ هزار کیلومتر کابل و ساخت داخل است، عنوان کرد: قوت ما در نرم‌افزار و برنامه نویسی است و در حال حاضر جوانان ما در این خصوص، فعالیت‌های بزرگی را به انجام می‌رسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تلگرام هم مثل یارانه چقدر حرف و حدیث پشت سرش هست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج