جاباما
۴۹۵۹۱۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آماده‌ باش آتش‌نشانان برای چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان ایینکه کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» در ابتدا توسط آتش‌نشانان تشکیل شد، گفت: آتش‌نشانان در شب چهارشنبه‌سوری در هر سه شیفت در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان ایینکه کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» در ابتدا توسط آتش‌نشانان تشکیل شد، گفت: آتش‌نشانان در شب چهارشنبه‌سوری در هر سه شیفت در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

سعید شریف‌زاده درباره کمپینهای ایجاد شده در فضای مجازی برای تحریم چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» در ابتدا توسط آتش‌نشانان تشکیل شد و هنرمندان و مردم نیز این موضوع را مطرح کردند و هر روز که به ایام چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم، مردم بیشتری به کمپین می‌پیوندند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: مردم استقبال کردند که از آیینهای سنتی خود در ایام چهارشنبه آخر سال استفاده کنند، نه به چهارشنبه‌سوزی یعنی اینکه شهروندان از مواد منفجره استفاده نکنند، این مواد خطرناک برای سایر شهروندان و نظاره‌گران بی‌گناه نیز خطر دارد و در سالهای گذشته افرادی که دچار قطع عضو یا نابینایی شدند، در اکثر موارد شهروندان ناظر مراسم چهارشنبه آخر سال بودند.

وی تصریح کرد: مردم از تماشا کردن و حضور در مراسمهای خطرناک چهارشنبه آخر سال خودداری کنند تا کام کسی تلخ نشود؛ مردم باید به شادی خود و تفریحات خودشان برسند، ما نمی‌توانیم برای مردم تعیین و تکلیف کنیم و مانع تفریحات مردم نیستیم اما توصیه می‌کنیم که شهروندان از مواد منفجره استفاده نکنند تا انشاءالله چهارشنبه آخر سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به آماده‌باش آتش‌نشانان در ایام چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان هر سه شیفت سازمان آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و همراه با آتش‌نشانان داوطلب در سراسر شهر سازماندهی شدند که در صورت بروز حادثه بتوانند سریعاً خود را به محل حادثه برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      تو را بقران کاری نکنیم که جون این عزیزان به خطر بیوفته اخه این چه کاریه چرابعضی ها با رسومات غلط وکارهای پوچ یاعث سخت شدن کار این عزیزان میشن بذاریم ارامش به این عزیزان برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج