۴۹۵۷۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

سه تیم استقلال، پرسپولیس و پدیده با بازی های خوبی که در برابر حریفان خود به انجام رساندند توانستند بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر داشته باشند.

ورزش سه: سه تیم استقلال، پرسپولیس و پدیده با بازی های خوبی که در برابر حریفان خود به انجام رساندند توانستند بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر داشته باشند. در ۸ مسابقه انجام شده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم های استقلال، ماشین سازی، پرسپولیس و پدیده به برتری رسیدند که به همین خاطر آنها در تیم منتخب هفته نماینده دارد. علاوه بر آنها سیاه جامگان و نفت تهران نیز به خاطر کسب تساوی ارزشمند مقابل حریفان یک نماینده در تیم هفته خواهند داشت. از سوی دیگر اگرچه تراکتورسازی در مصاف با فولاد برنده نشد و دو امتیاز دیگر را نیز از دست داد اما عملکرد خوب دفاع این تیم خصوصا در زمان هایی که ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد، سبب شد تا یک نماینده هم از این تیم در جمع نفرات برتر قرار داشته باشد.

با معرفی ۱۱ مرد منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر همراه ما باشید:

دروازه‌بان

محسن فروزان(صبای قم)

دروازه‌بان تیم صبای قم که در نیم فصل به این تیم پیوست، از آن زمان تاکنون توانسته بازی های خوبی برای این تیم انجام دهد. فروزان در بازی با گسترش فولاد ستاره تیم صبای قم بود و نمایشی بی نظیر داشت. او با حرکات تماشایی و واکنش های به موقعش توانست دروازه اش را مقابل حملات گسترش فولاد بسته نگه دارد و یک کلین شیت دیگر در کارنامه اش ثبت کند. فروزان حالا در ۸ بازی گذشته ۶ کلین شیت داشته است.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

دفاع میانی

محمدرضا خانزاده(سیاه جامگان)

مدافع وسط سیاه جامگان در هفته های گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است؛ خانزاده که هنوز بینی‌اش به طور کامل بهبود پیدا نکرده، پس از نمایش خوب مقابل پرسپولیس در بازی دیروز با سپاهان نیز ستاره تیمش بود. در مسابقه ای که سیاه جامگان باز هم شکست نخورد، خانزاده نقش زیادی در کسب یک امتیاز از بازی با سپاهان داشت. خانزاده در خط دفاع اکثر توپ ها را دفع کرد تا توانایی های خود را به رخ بکشد.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

خالد شفیعی(تراکتورسازی)

خالد شفیعی در فصل جاری یکی از بهترین مدافعان وسط فوتبال ایران بوده است. او در اکثر بازی های تراکتورسازی نقش قابل توجهی داشته و دیروز مقابل فولاد خوزستان نیز توانست روز خوبی را سپری کند. شفیعی در خط دفاع اکثر توپ های هوایی را به خوبی دفع کرد؛ ضمن اینکه روی زمین نیز چند توپ را قطع کرد و موقعیت هایی را از تیم حریف گرفت. شفیعی در حملات تراکتورسازی نیز نقش زیادی دارد. او علاوه بر اینکه روی توپ های هوایی وارد محوطه می شود، روی اوت دستی ها می تواند موقعیت های خطرناکی برای تیمش ایجاد کند. شفیعی دیروز بعد از ۱۰ نفره شدن تراکتورسازی نیز نقش زیادی در کسب یک امتیاز در اهواز داشت.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

دفاع چپ

میلاد زکی‌‎پور(استقلال)

میلاد زکی‌پور، مدافع چپ جوان استقلال جزو بهترین نفرات استقلال در مصاف با سایپا بود. در روزی که استقلال توانست سایپا را در دقایق پایانی شکست دهد، زکی پور روی حملات این تیم از جناح چپ، بسیار خوب عمل کرد. او با نفوذ های خود پایه گذار موقعیت های زیادی برای آبی پوشان بود. زکی پور در خط دفاع نیز عالی کار کرد و توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد. به نظر می‌رسد زکی‌پور جوان توانسته جایگاه خود در دفاع چپ استقلال را پیدا کند و رفته رفته به دفاعی مطمئن تبدیل شده است.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

دفاع راست

حسن جعفری (پدیده)

مدافع راست پدیده ای ها در دیدار برابر پیکان نیز یکی از بایکنان خوب تیمش محسوب می شد، جعفری که پیش از این سه بار با پاس های خود موجبات گلزنی تیمش را فراهم کرده بود در دیدار اخیر نیز چهارمین گلسازی این فصل خود را به انجام رساند. او در این نیز به مانند بازی های اخیر هم در دفاع و هم در نفوذها موفق عمل کرد تا در نهایت سود بازی خوب وی نصیب تیم پدیده و سومین برد پیاپی اش شود.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

خط میانی

اکبر صادقی (نفت تهران)

هافبک دفاعی نفتی ها در دیدار اخیر این تیم برابر ذوب آهن یکی از بهترین بازیکنان محسوب می شود، او علاوه بر بازی حساب شده خود در مرکز میدان تنها گل یاران دایی را در آخرین دیدار سال به ثمر رساند تا نفتی ها دست خالی به تهران بازنگردند. صادقی در این بازی موفق شد بازهم به دوران اوج خود بازگردد و به خوبی از عهده وظایف محوله بربیاید.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

احمد امیرکامدار (ماشین سازی)

دیدار تیم های ماشین سازی و صنعت نفت در حالی برگزار شد که تبریزی ها در این بازی به سه امتیاز مبرم داشتند و در این میان تنها کسی که موفق شد گل پیروزی را برای این تیم به ثمر برساند هافبک میانی باتجربه آنها یعنی احمد کامدار بود، او با خیلی زود برای تیمش گلزنی کرد و در ادامه نیز با برای خود کردن میانه میدان باعث برتری یاران کاظمی شد.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

محسن یوسفی (پدیده)

مشهدی ها این روزها خوب می برند و بدون تردید یکی از بهترین مهره های این تیم که به نوعی اسلحه اصلی مهاجری محسوب می شود محسن یوسفی است، هافبک باتجربه پدیده که در بازی قبلی نیز یک گل و یک پاس گل از خود به جا گذاشته بود در دیدار برابر پیکان نیز موفق شد گلزنی کند تا روند موفقیت های خود را ادامه دهد.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

فرشاد احمدزاده (پرسپولیس)

بال چپ پرسپولیسی ها در بازی مهمی که سه امتیاز آن می توانست سرخ پوشان را بیش از پیش به قهرمانی امیدوار کند با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده یکی از عوامل پیروزی تیمش لقب گرفت، احمدزاده در این بازی کاملا در خدمت تیم بود و با نفوذها و البته پاس های دقیق خود توانست یکی از بازیکنان برتر پرسپولیسی ها لقب بگیرد.

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

خط حمله

مهدی طارمی (پرسپولیس)

مهاجم اول پرسپولیسی ها در دیدار برابر استقلال خوزستان موفق شد گل حیاتی و سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند، طارمی اکنون توانست خود را به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر برساند و با ۱۳ گل مشترکا به عنوان آقای گل فعلی لیگ برسد. طارمی در ادامه موفقیت های اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا این روزها یکی از مهره های درخشان پرسپولیس محسوب می شود و بدون تردید یکی از امیدهای اصلی برای موفقیت در آسیاست.


تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

کاوه رضایی (استقلال)

کاوه رضایی در ادامه بازی های موثر خود در لیگ برتر در دیدار برابر سایپا نیز توانست یکی از بازیکنان مهم تیمش محسوب شود و از پایه های اصلی پیروزی استقلالی ها محسوب می شود. رضایی یکی از مهاجمانی محسوب می شود که هم در گلزنی و هم در گلسازی برای تیمش موثر بوده و توانسته با حضور خود باعث کسب امتیاز یاران منصوریان شود.
تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج