جاباما
۴۹۵۶۵۴
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

جزییات حادثه انفجار مواد محترقه در اردبیل

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: شامگاه جمعه در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل حین ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ ۱۰ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت نوجوان بین ۱۳ تا ۱۵ سال جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: شامگاه جمعه در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل حین ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ ۱۰ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت نوجوان بین ۱۳ تا ۱۵ سال جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
جزییات حادثه انفجار مواد محترقه در اردبیل

هوشنگ شهبازی افزود: ۲نفر از مجروحان حادثه در بیمارستان فاطمی اردبیل تحت درمان قرار گرفتند و یک مجروح دیگر به علت سوختگی شدید به تبریز اعزام شد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل اضافه کرد: مصدومان حادثه بالای ۳۰ سال هستند.
شهبازی گفت: در اثر این انفجار ساختمان مسکونی مذکور بطورکلی تخریب شده است.
جزییات حادثه انفجار مواد محترقه در اردبیل
وی از بازدید مسئولان انتظامی ،امنیتی و قضایی استان اردبیل از محل حادثه خبر داد و افزود: بعد از اعلام خبر این انفجار معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل و مسئولان انتظامی و قضایی در محل حادثه حضور یافته و از نزدیک حادثه را بررسی کردند.
وی از خانواده ها خواست فرزندان خود را از هرگونه نگهداری مواد محترقه ، ساخت ترقه و بازی با ترقه منع کنند تا دچار حادثه مرگبار نشوند.

سال گذشته هم در اثر انفجار ترقه دست ساز در اردبیل یک نوجوان جان خود را از دست داد و در سال 93 هم انفجار ترقه یک منزل مسکونی در این شهر را تخریب و یک نفر کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر وحشتناک خدا به خانوادشون صبر بده نقش پدر و مادر تو این اتفاقات خیلی مهمه من وقتی بچه بودم مادرم از ده روز قبل از چهارشنبه ‌سوری حواسش به رفت و آمدهای ما بود و کنترلمون میکردن و ما رو از ترقه‌های خطرناک می‌ترسوند روز چهارشنبه‌سوری هم اصلا اجازه خروج از خونه رو نداشتیم نمیذاشت کوچه بریم خانوادگی میرفتیم باغ یکی از اشناهامون یا بیرون از شهر یه جای خلوت چهارتا ترقه بی‌خطر و فانتزی می‌زدیم برمی‌گشتیم خونه اون‌موقع فکر میکردم مادرم ظلم میکنه که نمیذاره برم کوچه با بچه‌ها اما الان می‌فهمم با اون سخت‌گیری چه لطفی در حق کرده

    • مریم ب

      یا خدا 7نفر!! خدا به خانواده هاشون صبر بده
      کاش انقدر لجباز نبودن بعضیا
      والا جور دیگه هم میشه چهارشنبه سوری را برگزار کرد

    • بدون نام

      آخه این چه جچهار شنبه سوری هست که چند سالی هست با ترقه بازی فرصت شادی این مراسم رو از خودتون که هیچ از بقیه هم گرفتین از دست این ها چندین سال هست که ما اصلا جرات نمیکنیم بیرون از خونه بریم چه برسه به اینکه توی این مراسم شرکت کنیم مگر میدون جنگ هست فقط خود توپ و تانکش کمه گلوله و بمبش رو که این افراد باهاش مردم ر اذیت میکنن و آسیب میرسونن خودشون به درک بقیه که بی گناه هستن چی

    • مادر

      ای دادبیداد.خدابه خونواده هاشون صبربده.این جوانای ناکام چه ازسرسهل انگاری چه نادونی وبازیگوشی هرچی که بوده خدارحمتشون کنه.خیلی وحشتناکه خیلی اونم دم عید جیگرادم میسوزه

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه ولی باید دید بچه ها به خاطر بی پولی دست به این کار خطر ناک زدند خدا رح8حححححح

    • بدون نام

      شاید باورتان نشه ما اصلا در شهرمان چیزی به نام چهارشنبه سوری به این صورت شکر خدا نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج