۴۹۵۳۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صدور ۲۰ هزار مجوز پرواز فوق‌العاده برای نوروز

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز ۲۰ هزار و ۵۰۰ پرواز فوق العاده داخلی و خارجی در ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز ۲۰ هزار و ۵۰۰ پرواز فوق العاده داخلی و خارجی در ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

رضا جعفرزاده با بیان اینکه عملیات پروازهای نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد، افزود: شرکت‌های هواپیمایی ضمن حفظ اصول ایمنی در انجام این پروازها، به سه محور از جمله مراقبت جدی بر سیستم توزیع بلیت‌های نوروزی، پاسخگویی و اطلاع رسانی از طریق شماره تلفن‌های مسافران، اطلاع رسانی از جانب روسای ایستگاه‌ها مقید بوده و اطلاع رسانی مدیران روابط عمومی‌ها از طریق مصاحبه با رسانه‌ها و جلوگیری از فروش بلیت هواپیما، تحت هر عنوانی که مغایر با کلاس نرخی است باید صورت گیرد، به نحوی که تخلفات به سازمان اعلام شود.

وی افزود: تمامی هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌های کشور، نیروی امنیتی و انتظامی مستقر در فرودگاه‌ها، گمرک، حراست و شرکت‌های فعال هندلینگ جهت تسریع در انجام پرواز صورت گرفته است.

جعفرزاده گفت: جهت پاسخگویی بیشتر به بخشی از تقاضاهای این ایام، دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی به صدور ۱۷ هزار و ۲۳۳ مجوز در مسیرهای داخلی و خارجی برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و تعداد ۳ هزار و ۲۵۳ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی خارجی در مسیرهای خارجی که ۲۰۰ مجوز پرواز فوق العاده و ۲ هزار و ۳۵۹ پرواز برنامه‌ای را شامل می شود، اقدام کرده است.

وی، تعداد ناوگان موجود فعال کشور را ۱۵۴ فروند شامل ۲۵ هزار و ۵۴۵ عنوان کرد و گفت: تعداد ۷ فروند از این هواپیماها شامل هزار و ۶۲۲ صندلی به تازگی به ناوگان هوایی کشور اضافه شده است که بی تردید این تعداد صندلی، پاسخگوی حجم بالای تقاضاها در این ایام نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج