جاباما
۴۹۵۱۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آمریکا ۴۰۰ نیروی جدید به سوریه اعزام می‌کند

سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد: واشنگتن در صدد اعزام ۴۰۰ سرباز جدید به سوریه برای پشتیبانی از حمله به «الرقه» پایگاه داعش در این کشور است.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد: واشنگتن در صدد اعزام ۴۰۰ سرباز جدید به سوریه برای پشتیبانی از حمله به «الرقه» پایگاه داعش در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سرهنگ «جان دوریان» روز پنجشنبه با بیان اینکه این نیروها موقتی هستند، گزارش روزنامه نیویورک تایمز در این زمینه را تائید کرد.

از اکتبر سال ۲۰۱۵ شماری از نیروهای ویژه آمریکایی برای مشورت و آموزش نیروهای محلی بخصوص «نیروهای سوریه دمکراتیک» شامل ائتلافی از نیروهای محلی خصوصا نیروهای کرد و عرب که با داعش می جنگند، در سوریه حضور دارند.

سربازان آمریکایی اعزامی به سوریه جزو تفنگداران نیروی دریایی هستند که روی توپ های ۱۵۵میلیمتری مستقر در منطقه الرقه کار خواهند کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اواخر ماه گذشته میلادی طرح هایی را از سوی پنتاگون برای انتخاب مناسب ترین آنها به منظور نابودی هرچه سریعتر داعش که بخش های وسیعی از خاک سوریه را اشغال کرده است، دریافت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج