جاباما
۴۹۵۰۹۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

«یوزارسیف» در سریال «حضرت موسی(ع)»

کارگردان سریال “حضرت موسی (ع) گفت: با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم.

خبرگزاری میزان: کارگردان سریال "حضرت موسی (ع) گفت: با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم

جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گویی درخصوص آخرین وضعیت سریال "حضرت موسی (ع) گفت: پروژه "حضرت موسی (ع)" در حال حاضر در مرحله پیش از پیش تولید قرار داشته و به محض جذب سرمایه پیش تولید اصلی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره بر تاکید "مقام معظم رهبری" بابت ساخت این مجموعه افزود: این مجموعه به توصیه و تاکید "مقام معظم رهبری" باید ساخته شود و ما مصر هستیم تا پروژه با جذب سرمایه مناسب با کیفیتی بالا تولید شود.

این کارگردان سینما درباره انتخاب بازیگران این سریال تصریح کرد: پروژه حضرت موسی پروژه ای بزرگ و در سطح بین الملل است و به همین واسطه تیم بازیگری این سریال تیمی متشکل از بازیگران ایرانی و خارجی خواهد بود. آنچه مسلم است بازیگر نقش حضرت موسی (ع) بدون شک بازیگری ایرانی و به احتمال فراوان از بازیگران تئاتر خواهد بود.

شورجه با اشاره به شروع مذاکرات با مصطفی زمانی بازیگر سریال "حضرت یوسف (ع)" گفت: مذاکراتی با مصطفی زمانی شده و از وی دعوت کردیم تا در این مجموعه به ایفای نقش بپردازد. با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم و خوشحالیم که این بازیگر خوب را در این پروژه داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا کدام یک از بازیگران خارجی .یک بازیگر هالیوودی بیارید سریالتان مثل بمب میترکونه در جهان و پربیننده میشه و طرفدار زیادی جذب میکنه سعی کنید سریال ها یا سینمایی های بیشتریو با همکاری خارجی ها انجام بدید بلکه سینمای ایران پیشرفت کند

    • بدون نام

      وای عزیزم مصطفی زمانی در نقش یوسف
      عاششششششقشم

    • بدون نام

      اه اه نه سریالو خراب میکنی اینطوری که..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج