جاباما
۴۹۴۶۸۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رویای زمستانی برابر کابوس بهاری بقایی

این روزها مردان احمدی‌نژاد به‌ویژه حمیدرضابقایی رویای حضور در پاستور دارند، اما در کمتر از ۳ماه دیگر این رویا به کابوس تبدیل می‌شود.کمی بیش از یک دهه گذشته است. ۱۳۸۴ در تاریخ معاصر ایران به‌سادگی فراموش نخواهد شد. ظهور پدیده‌ای به نام محمود احمدی‌نژاد در جایگاه ریاست‌جمهوری ایران.

روزنامه آرمان: این روزها مردان احمدی‌نژاد به‌ویژه حمیدرضابقایی رویای حضور در پاستور دارند، اما در کمتر از ۳ماه دیگر این رویا به کابوس تبدیل می‌شود.کمی بیش از یک دهه گذشته است. ۱۳۸۴ در تاریخ معاصر ایران به‌سادگی فراموش نخواهد شد. ظهور پدیده‌ای به نام محمود احمدی‌نژاد در جایگاه ریاست‌جمهوری ایران.
با حمایت اصولگرایان آمد، با شعار عدالت و ساده‌زیستی و حتی پاکدستی. اصولگرایان نه یک دوره که برای دو دوره انتخاباتی حامی درجه یک احمدی‌نژاد بودند و در این راه چشم دیدن مخالف را نداشتند. انحصار مجلس و دولت به مذاق آنها خوش آمده بود، اما حمایت چشم‌بسته از پدیده‌ احمدی‌نژاد برای آنها سرانجام خوشی نداشت. اواخر دولت دهم آغازی بود بر پیمودن مسیر جدای اصولگرایان و رئیس‌جمهور سابق که حالا متهم به حمایت از جریان انحرافی شده بود. در تمام سال‌هایی که احمدی‌نژاد و حامیانش صدای انتقاد را نشنیدند، تصمیماتشان روز‌به‌روز به مسیر ناکارآمدی رفت.
از اقتصادی که لنگ می‌زد و قیمت دلار و سکه‌اش به نوسان ساعت و دقیقه کشیده شده بود تا تحریم‌ها و جایگاه وی که یاورانی چون ونزوئلا برای خود نمی‌دید. اگر نام کشور سنت وینسنت و گرنادین به گوشتان نخورده است، بهتر است با این اسم آشنا شوید، چرا که ایران، در دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد هدایایی به این کشور ذره‌ای داده است. سنت وینسنت و گرنادین‌ها کشوری جزیره‌ای در دریای کارائیب است. جمعیت این کشور حدود یکصد و ۱۰هزار نفر است. این کشور هفته گذشته فرودگاهی را که با پول اهدايي احمدي‌نژاد از جيب ملت ايران در درياي كارائيب ساخت، افتتاح كرد.
اصولگرایان زمانی لب به انتقاد گشودند که دیر شده بود و مجلس اصولگرای نهم بیش از هر زمانی از سوی رئیس‌جمهور قبلی تحت هجمه قرارگرفته بود. با پیروزی حسن روحانی، اصولگرایان استیصال را در خود مشاهده کردند، اما ابتدا آنها برای ترمیم خود برائت از احمدی‌نژاد را در اولویت قرار دادند. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم حجم برائت‌ها افزایش یافته است؛ تلاشی دیگر برای نفی پذیرش میراث طیف اصولگرایان.
فاز انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد
با اعلام کاندیداتوری حمیدرضا بقایی در انتخابات ریاست‌جمهوری به نظر می‌رسد اصولگرایان بیش از هر زمانی به مقابله با تفکر همراه قدیمی خود، یعنی احمدی‌نژاد می‌تازند. حسین کنعانی‌مقدم، کارشناس سیاسی اصولگرا به «خبرآنلاین» گفت: تیم احمدی‌نژاد وارد فاز دوقطبی‌کردن انتخابات شده‌ است و این در حالی است که مقام معظم رهبری آنها و سایر افراد را از اینکه در مسیری حرکت کنند که فضای انتخابات به سمت دوقطبی‌شدن پیش برود، برحذر کرده بودند.
عضو جبهه ایستادگی در مورد جمله‌ای که بقایی مبنی بر اینکه «آخر حماسه بالاخره یک نفر باید فدا شود» بیان کرده است، تصریح کرد: بیان این جمله یک نوع اعلام جنگ در انتخابات بوده، با اینکه انتخابات یک نوع رقابت است که باید در چارچوب قوانین کشور برگزار شود و به هیچ‌عنوان روشی برای مخاصمه، جنگ و درگیری نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      اره دیگه فرودگاه ،بیمارستان ،پارک ،و......خب تنها اون احمدی نژاد مقصر نیست ،مجلسیامون کدوم خراب شده ای بودن فقط دنبال پول جمع کردن برا خودشونن ،اون حمید رسایی چرا زبونش بسته اونکه در مورد والیبال و ...صاحب نظره ،مطهری چی لال بود ؟برادران کشوری لشگری چی اونا که سر فوتبال بازی شدن یا نه هم نظر دارن برا فیفا که به ایران ربط نداره ،بسه دیگه داغمونو تازه نکنین ،من جوان ایرانی بیکارم ارزوی مرگ دارم .....

    • بدون نام

      اتهام زدن به دولت ومدیران احمدی نژادچیزجدیدی نیست.اگراحمدی نژاد مشکل داشت بهتره آرای محموداحمدی نژادراباآرای روحانی مشاهده کنیدتابفهمید چه کسی مقبولیت داره البته باعینک
      ضمنا دولت فعلی چه گلی به سرملت زده غیرارائه آماردروغ وغلط .....
      وامصیبتا اگراین دولت فعلی برای چهارسال دیگه زمامدارباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج