جاباما
۴۹۴۴۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیت الله جنتی: می خواستند با «آشتی ملی» مردم را فریب دهند

رئیس مجلس خبرگان گفت: با آشتی ملی می‌خواستند مردم را فریب دهند تا آشوب هشت ماهه را فراموش کنند، اما رهبری با یک تذکر توطئه را خنثی کردند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم اختتامیه دومین اجلاسیه پنجمن دوره مجلس خبرگان رهبری، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این اجلاس، با اشاره به موضوعاتی که در اجلاس دو روزه مطرح شد، اظهار داشت: امروز آقای تقی‌پور در جلسه خبرگان درباره فضای مجازی گزارش‌هایی را ارائه کردند.

وی افزود: ما روی معیشت مردم حساسیت داشته و داریم؛ دولت تلاش کند که مردم به معیشت حداقلی برسند، این‌گونه نباشد که برخی گرسنه بخوابند و برخی ثروت‌های میلیونی داشته باشند؛ باید از ثروت‌اندوزی میلیونی جلوگیری شود.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: از دولت خواستیم تا فعالیت‌های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را ارائه دهد که آقای جهانگیری گزارشی در این باره برای ما ارسال کردند و این جای تقدیر دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: انتظار ما این است که مردم عزیز ایران که همیشه در صحنه بودند از جمله ۲۲ بهمن امسال، در انتخابات هم به طور حداکثری شرکت کنند که شرکت در انتخابات از جمله وظایف اسلامی است.

آیت‌الله جنتی همچنین با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری عنوان کرد: هفته احسان و نیکوکاری را در پیش داریم؛ مردم تا می‌توانند به نیازمندان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در تمام امور به موضع‌گیری رهبر انقلاب در فصل‌های مختلف دقت کنیم، تصریح کرد: یکی از موضع‌گیری‌های ایشان بحث آشتی ملی بود که می‌خواستند مردم ۸ ماه فتنه را فراموش کنند، اما رهبری به خوبی در این باره موضع‌گیری کردند و با یک تذکر توانستند مسئله را خاتمه دهند.

آیت‌الله جنتی در پایان تاکید کرد: امید است از دو قطبی شدن فضای انتخاباتی جلوگیری شود. امید است خداوند عمر مقام معظم رهبری را تا زمان ظهور امام زمان مستدام دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج