۴۹۴۱۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طعنه تند کانتونا به ونگر

اسطوره سابق شیاطین سرخ به انتقاد از آرسن ونگر پرداخت و طعنه تندی به او زد. او از انریکه خواست تا هدایت آرسنال را برعهده گیرد و این فرصت طلایی را از دست ندهد.

شفقنا ورزشی: آرسن ونگر در فصل جاری نتایج ناامید کننده ای با آرسنال به دست آورده است. شکست تحقیر آمیز برابر بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت در لیگ قهرمانان اروپا حسابی هواداران آرسنال را خشمگین کرده و انتقاد از ونگر بیش از هر زمان دیگری شده است.

آرسنال در رقابت های لیگ برتر انگلیس هم شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و می توان فصل جاری را بدترین دوران حضور آرسن ونگر در توپچی ها دانست.

هواداران آرسنال مدتها است که به ونگر اعتراض دارند و می خواهند که سران این باشگاه به سلطنت این چهره فرانسوی پایان دهد و یک مربی بزرگ را جذب کنند.

اریک کانتونا هموطن آرسن ونگر و اسطوره شیاطین سرخ طعنه تندی به او زد. او تاکید کرد که دوران ونگر در آرسنال به پایان رسیده است و او باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

کانتونا گفت: ونگر دیگر باید آرسنال را ترک کند. دوران او در توپچی ها به پایان رسیده و باید سران این باشگاه به دنبال گزینه جدیدتری باشد.

او ادامه داد: آرسنال بهترین مکان برای لذت بردن مربیان است. آنها می تواند سالها بدون آنکه جام کسب کنند از حضور در نیمکت آرسنال لذت ببرند و روزگار به سر برند. انریکه نباید این فرصت را از دست دهد. او به جای استراحت کردن در خانه می تواند در آرسنال استراحت کند بدون آنکه مشکلی به وجود آید. آرسنال بهترین مکان برای خواب نیمروزی است.

آرسن ونگر باتجربه ترین مربی کنونی لیگ برتر انگلیس به شمار می آید. او دو دهه است که در توپچی ها مربیگری می کند اما آخرین باری که قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده به سال ۲۰۰۴ برمی گردد. از لوئیس انریکه به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های جایگزینی ونگر سخن به میان می آید.

قرارداد انریکه با بارسلونا با پایان فصل جاری به پایان می رسد و این مربی باتجربه قرارداد خود را تمدید نمی کند و آخرین فصل حضورش در آبی-اناریها را پشت سر می گذارد. باید دید که آیا او راهی لیگ جزیره می شود یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج