جاباما
۴۹۳۷۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سید جلال: در آستانه ممنوع‌الخروجی‌ام هستم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه بحث ممنوع‌الخروجی من ذهنم را درگیر کرده و این درحالی است که پول آن را نگرفته‌ام اما باید مالیات آن را بپردازم.

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه بحث ممنوع‌الخروجی من ذهنم را درگیر کرده و این درحالی است که پول آن را نگرفته‌ام اما باید مالیات آن را بپردازم.

سیدجلال حسینی در خصوص بحث ممنوع‌الخروجی‌اش به دلیل مشکلات مالیاتی، بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

بعد از یک بازی سخت مقابل نفت، یک بازی حساس هم مقابل استقلال خوزستان دارید، در مورد این بازی صحبت کن.

همه بازی‌های لیگ سخت است. بعد از بازی با نفت که 5 بازیکن‌مان را نداشتیم، آماده بازی با استقلال خوزستان می‌شویم. همان‌طور که می‌دانید این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اسیا نتایج خوبی گرفته است و یک تیم کامل است. البته مشکلاتی دارند اما ما مقابل آنها روز سختی خواهیم داشت. امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند و از ما در روز پنجشنبه حمایت کنند.

البته به دلیل مشکلات مالی شایعه شده بود استقلال خوزستان به تهران نمی‌آید و در مقابل پرسپولیس حاضر نمی‌شود.

شرایط استقلال خوزستان را ما سال گذشته در نفت داشتیم، اما باید بگویم که این مسائل انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند. بازیکنان استقلال خوزستان مثل سایر بازیکنان قصد دارند در هر بازی خودشان را نشان دهند تا برای سال آینده قراردادهای خوبی ببندند. این موضوع کار ما را سخت می‌کند. ما آماده یک بازی سنگین هستیم و به هیچ‌عنوان به این مسائل فکر نمی‌کنیم.

امروز تعدادی از کودکان بی‌سرپرست به تمرین پرسپولیس آمدند و بازیکنان هم در اقدامی خداپسندانه سرپرستی برخی از آنها را برعهده گرفتند. فکر می‌کنی چنین مسائلی چقدر می‌تواند از نظر روحی ـ روانی به تیم کمک کند؟

واقعاً چنین مسائلی از لحاظ روحی‌ ـ روانی خیلی به تیم کمک می‌کند. همه فوتبالیست‌ها در زندگی‌شان سختی کشیدند تا به اینجا رسیدند. همه ما خوشحال شدیم که این بچه‌ها به تمرین ما آمدند و امیدوارم هر هفته در تمرینات ما حاضر شوند. این مسائل از نظر روحی ـ روانی به تیم کمک زیادی می‌کند و تعدادی از بچه‌های تیم هم سرپرستی برخی از آنها را برعهده گرفتند.

شرایط پرسپولیس قبل از بازی با استقلال خوزستان چطور است؟

خوشحالم که شرایط خوبی داریم اما جا دارد که از هواداران‌مان هم تشکر کنم که هر بازی از ما حمایت می‌کنند. این را هم باید بگویم که هر بازی شرایط فرق می‌کند. ما این هفته بازی سختی در لیگ داریم و هفته بعد هم یک بازی حساس با الریان قطری داریم که بیشتر بازیکنانش خارجی و خوب هستند. قطعاً دو بازی سخت تا پایان سال در انتظار ماست، اما این را باید بگویم هدف بزرگ راحت به دست نمی‌آید. بازیکنان می‌دانند که کار آنها تازه آغاز شده و چیزی تمام‌شده نیست.

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به دلیل مشکلات مالیاتی که از گذشته باقی مانده در آستانه ممنوع‌الخروجی هستید.

بله، متأسفانه این خبر صحت دارد و واقعاً برای من نگران‌کننده است. سال گذشته به دلیل مشکلات مالیاتی که از قبل در باشگاه سایپا داشتم، ممنوع‌الخروج شدم. بازیکنان خارجی با شکایت به فیفا خیلی راحت به حق و حقوق‌شان می‌رسند اما ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. این مالیات هم برای بار اولی است که به پرسپولیس آمدم و جالب اینجاست که مالیاتم پرداخت نشده و در آستانه ممنوع‌الخروج شدن هستم. این مسائل واقعاً ذهن من را درگیر کرده است.

با این شرایط آیا پرسپولیس و حتی تیم ملی دچار مشکل نمی‌شود؟

قطعاً همین‌طور است. این مسائل در دست باشگاه است و امیدوارم هرچه زودتر حل شود. البته باشگاه مشکلات زیادی دارد، اما این اتفاق ذهن من را درگیر کرده است و حتی علی‌اکبر طاهری هم در جریان آن قرار دارد. متأسفانه زمان رویانیان من همه پولم را نگرفتم، اما مالیات آن را باید بپردازم. حتی زمان حضور حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس حرف‌هایی زد اما پول مالیات من داده نشده و من دچار مشکل هستم و در این شرایط کاری هم از دست من برنمی‌آید.

وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟

بازی‌ها فشرده است و وقتی شما تحت فشار باشی و زمین بد و امکانات کمی هم وجود داشته باشد، بازیکن نمی‌تواند زود خودش را ریکاوری کند. از طرفی هم فاصله بازی‌ها کم است، اما من در هر بازی تلاش می‌کنم خودم را آماده حضور در میدان کنم.

علاوه‌بر بازی پرسپولیس و الریان قطر، تیم ملی در تعطیلات نوروز یک بازی مهم با تیم ملی قطر دارد که اگر آن بازی را ببریم، تا حد زیادی صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی شده است. وضعیت تیم ملی را چطور می‌بینی؟

کاملاً سوال به‌جایی پرسیدید. باید این موضوع را جدی گرفت، چون بازی با قطر فوق‌العاده سخت است. آنها هر کاری می‌کنند که تیم ملی ما را شکست دهند و شک نکنید که دست به هر کاری می‌زنند تا ما را ببرند. آنها امکانات و قدرت بالایی دارند اما متأسفانه شرایط ما خوب نیست. البته مهدی تاج تلاش زیادی کرده است که این مشکلات حل شود و او از زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده، برای حل این مشکلات اقدامات زیادی انجام داده است. از طرفی کارلوس کی‌روش هم از گذشته تابه‌حال برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده و می‌کشد تا مشکلی نداشته باشیم، اما متأسفانه مشکلاتی وجود دارد که به‌راحتی حل نمی‌شود.

به نظرت می‌توانیم در این دو بازی موفق باشیم؟

باید بگویم که کار بسیار سختی داریم. علاوه بر بازی با قطر یک بازی بسیار مهم با چین هم داریم که آنها هم حریف قدرتمندی هستند. چینی‌ها بهترین بازیکنان فوتبال دنیا را به کشورشان آوردند و حضور این بازیکنان قطعاً باعث تقویت فوتبال چین می‌شود. از طرفی مارچلو لیپی هم در تیم ملی چین حضور دارد که بسیار مربی شناخته‌شده‌ای است و می‌تواند فوتبال چین را متحول کند. به نظرم این دو بازی سخت‌ترین بازی‌های تیم ملی در این چند سال است و باید همه دست به دست هم بدهند از تیم ملی حمایت کنند. باید حقیقت را قبول کرد که تیم ملی نیاز به حمایت دارد.

بحث عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی به کجا رسید؟

نمی‌دانم، اما چیزی که مهم است این است که همه باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند. حمایت از کادر فنی تیم ملی و بازیکنان مهم‌ترین وظیفه همه مردم است.

فکر می‌کنی تیم ملی بتواند برای دومین بار متوالی به جام جهانی برود؟

تا حالا این اتفاق نیفتاده و اگر بتوانیم تیم ملی را برای دومین بار متوالی به جام جهانی ببریم، یک اتفاق بی‌سابقه رخ داده است و مطمئناً فوتبال ما زنده می‌شود. البته باید قبول کرد که در فوتبال‌مان مشکلاتی داریم و آن‌هم به دلیل این است که فوتبال مدتی دست کسانی بود که نتوانستند کارایی داشته باشند و به همین دلیل دچار مشکلاتی شدیم، اما افرادی در کار بودند که فقط راحت حرف می‌زدند، حتی کارهایی کردند که باعث شد فوتبال شرایط خوبی نداشته باشد اما رفتن به جام جهانی فوتبال ما را زنده می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج