جاباما
۴۹۳۶۳۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

مهدی یغمایی خواننده مهمان ارکستر چشم‌آذر

خواننده پاپ با همراهی یک ارکستر بزرگ به رهبری ناصر چشم آذر اواخر اسفندماه روی صحنه خواهد رفت.

هنرآنلاین: خواننده پاپ با همراهی یک ارکستر بزرگ به رهبری ناصر چشم آذر اواخر اسفندماه روی صحنه خواهد رفت.

تازه‌ترین کنسرت ناصر چشم‌آذر با همراهی ارکستر بزرگ "ایستگاه" در روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود که در این دو اجرا مهدی یغمایی خواننده پاپ به عنوان خواننده مهمان همراه با چشم‌آذر به روی صفحه می‌رود.
مهدی یغمایی خواننده مهمان ارکستر چشم‌آذر

ناصر چشم‌آذر که در روزهای ۱۸ و ۱۹ مردادماه سال جاری یک کنسرت بزرگ را با خوانندگی مانی رهنما در ۴ بخش برگزار کرد، در روزهای واپسین سال جاری این‌بار با خواننده "شب کوک" به اجرای قطعات ماندگار قدیمی و جدید خود می‌پردازد.

در این کنسرت قطعاتی چون سوغاتی، زائر، هجرت، خلوت، خدای آسمون‌ها و موسیقی بی‌کلام بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های ماندگار از جمله تاراج، قارچ سمی، قصه‌های مجید، هامون، خواب و بیدار و اجاره‌نشین‌ها به اجرا درخواهد آمد. همچنین در بخش دیگری از این کنسرت، ارکستر بزرگ "ایستگاه" قطعات بی‌کلام آلبوم "باران عشق" ساخته ناصر چشم‌آذر را اجرا خواهد کرد.

مهدی یغمایی که از جانب ناصر چشم‌آذر به عنوان خواننده مهمان ارکستر "ایستگاه" انتخاب شده است، ماه گذشته بالاخره پس از ۱۵ سال فعالیت در حوزه موسیقی برای نخستین بار به طور رسمی در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه رفت و اکنون خودش را برای دومین اجرای رسمی در این تالار آماده می‌کند.

ارکستر "ایستگاه" همراه با تعداد زیادی از نوازندگان با تجربه و جوان و همچنین یک گروه کر به روی صحنه می‌رود. مهدی نوروزی سرپرست ارکستر بزرگ "ایستگاه" است و وظیفه رهبری آن را امید رجبی برعهده دارد. همچنین مدیریت این ارکستر نیز برعهده گلناز گلزاری می‌باشد.

کنسرت جدید ناصر چشم‌آذر در ساعت ۲۰ روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفندماه به تهیه‌کنندگی رسول ترابی، مدیریت سمیه کاویانی و به مدیریت موسسه آوای دوران در تالار وحدت شهر تهران برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج