۴۹۳۵۷۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

افت ۳ پله‌ای جایگاه جهانی آمریکا

تازه ترین رتبه بندی ها نشان می‌دهد که آمریکا با پیروزی ترامپ جایگاه چهارم خود را به عنوان بهترین کشور جهان از دست داده و سه پله سقوط داشته است.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی» از افت جایگاه جهانی آمریکا بعد از آغاز ریاست «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خبر داد و نوشت رتبه بندی جدید انجام شده از بهترین کشورهای جهان نشان می دهد که آمریکا ۳ پله افت کرده و به جایگاه هفتم در عرصه جهانی رسیده است.

این رتبه بندی جدید که توسط شرکت رسانه ای گزارش جهان و اخبار آمریکا و مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا و گروه کارشناسان مشاور استراتژیک جهانی موسوم به «BAV» انجام شده است، نشان می دهد که آمریکا جایگاه چهارم خود به عنوان بهترین کشورهای جهان را از دست داده است و کشور سوئیس در جایگاه اول قرار دارد.

فهرست ارائه شده از بهترین کشورهای جهان در این نظرسنجی به ترتیب شامل این کشورها می شود: سوئیس، کانادا، انگلیس، آلمان، ژاپن، سوئد،‌ آمریکا، استرالیا،‌ فرانسه و نروژ.
75 درصد از مردم جهان احترامی برای رهبری جهانی آمریکا قائل نیستند

یو اس ای تودی نوشت که بر اساس نظرسنجی های انجام شده از بین 21 هزار نفر، 75 درصد اعلام کرده اند که بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی آمریکا، احترامی برای رهبری آمریکا در عرصه جهانی قائل نیستند.

بر اساس این خبر، آمریکا در مقایسه با سال های گذشته در عرصه های مختلفی مانند اشتغال، شهروندی، گردشگری، آموزش و ... در جایگاه پایین تری قرار گرفته است اما با این حال از نظر قدرتمندترین کشورهای جهان در جایگاه اول قرار دارد و بعد از آن نیز کشورهای روسیه و چین فهرست بندی می شوند.

حمایت 60 درصدی مردم جهان از پیروزی کلینتون در انتخابات آمریکا

یو اس ای تودی در ادامه این خبر نوشت که تقریبا 90 درصد از بررسی های جهانی انجام شده از میان پاسخ دهندگان خارج از آمریکا نشان می دهد که انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مورد توجه جهانی قرار گرفته است و 60 درصد از افراد در عرصه جهانی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات ها را پیروز این انتخابات می دانند.

از طرف دیگر، حمایت جهانی از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در روسیه 83 درصد و در چین 54 درصد گزارش شده است.

این رتبه بندی های انجام شده با بررسی 80 کشور جهان و با در نظر گرفتن وضعیت و نفوذ اقتصادی اشان و کیفیت شهروندی و زندگی در آنها صورت گرفته است.

کشور سوئیس به دلیل سیستم های اجتماعی پیشرفته خود و حمایتش از حقوق بشر و محیط کار دوستانه شغلی در جایگاه اولی جهانی قرار گرفته است و آنچه قابل توجه است، این است که سوئیس یکی از چهار کشور برتری است که توسط زنان مدیریت می شود. سوئیس در جایگاه اول، آلمان در رتبه دوم، نروژ در جایگاه سوم و دانمارک در رده چهارم قرار دارد.

یبش از 50 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی تاکید کرده اند که جهان در مقایسه با سال گذشته در وضعیت وخیم تری قرار گرفته است و بیش از 60 درصد دیگر گفته اند که امروزه جهان با بحران رهبری روبرو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      جمع کنید مسخره های مضحک.سقوط سه پله ای امریکا؟؟به ماچه؟؟سقوط چند صد پله ایی ایران رو چرا نمیگید؟؟ اون کشچگورهای افریقایی هم مارو قبول نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج