جاباما
۴۹۳۴۸۸
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

تخلف در جاده‌های کشور سخت‌تر می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی کنترل تخلفات در جاده‌ها، گفت: باید با اطلاع رسانی به مردم به آنان بگوییم که کنترل های هوشمند جاده ای افزایش پیدا کرده است و همین موضوع در کاهش تخلفات موثر است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی کنترل تخلفات در جاده‌ها، گفت: باید با اطلاع رسانی به مردم به آنان بگوییم که کنترل های هوشمند جاده ای افزایش پیدا کرده است و همین موضوع در کاهش تخلفات موثر است.

وزیر راه در دومین روز از همایش سراسری روسای پلیس راهور که صبح امروز در مقر مرکزی ناجا برگزار شد گفت: متاسفانه در کشور ما تخلف از قانون از منظر اجتماعی چندان مذموم نیست. لذا اعمال قانون در چنین بستری سخت تر از سایر کشورها است. مثلا وقتی پلیس به دلیل عدم ایمنی، مسیری را مسدود می کند، فشار رانندگان به پلیس بسیار زیاد است که چرا مسیر را مسدود کرده است؟

وی با اشاره به این‌که ۲۵ میلیون گواهینامه فعال در کشور وجود دارد و حدود ۳۰ میلیون انواع وسایل نقلیه و این پیچیدگی کار پلیس را نشان می دهد، ادامه داد: هوشمندسازی از نظر ما مهم است و ما تلاش داریم تا راهکارهای اعمال قانون مدرن را افزایش دهیم، بدون هوشمند کردن جاده‌ها و استفاده از تجهیرات مدرن نمی توان ۳۰ میلیون وسیله نقله را کنترل کرد.

آخوندی گفت: ۷۵ درصد از کل حمل و نقل کشور در ٣٤ هزار کیلومتر شریان اصلی رخ می دهد و هوشمند سازی در این معابر انجام می شود. یکپارچه سازی مدیریت درون شهری و برون شهری و توسعه پاسگاه های مدرن راه و راهداری از برنامه های آتی مشترک این وزارتخانه و پلیس است و در آینده نیز قرار است تبلت هایی در اختیار ماموران پلیس قرار بگیرد تا ترسیم کروکی و تماس با نیروهای امدادی توسط این دستگاه‌ها انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم نوروز ایمنی داشته باشیم و مطمئن هستم با توجه به اقدامات انجام شده قطعا تلفات ما کاهش خواهد یافت. البته باید باید با اطلاع رسانی به مردم به آنان بگوییم که کنترل های هوشمند جاده ای افزایش پیدا کرده است و همین موضوع در کاهش تخلفات موثر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای آخوندی از اون دستگاهای هوشمند که برای راه آهن گرفتید و خیلی مفید بود برای راهها هم بگیرید اگه اتفاقی افتاد میگیم زمین کج بوده شما استیضاح نشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج