۴۹۳۳۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ظریف: امیدوارم قهرمان لیگ شویم

لیبرو تیم والیبال بانک سرمایه گفت: من اهل پیش‌بینی نیسیتم اما امیدوارم ما قهرمان شویم. چون لیاقت کسب این عنوان را داریم.

خبرگزاری میزان: فرهاد ظریف درباره فینال لیگ برتر والیبال که فردا (چهارشنبه) میان تیم‌های پیکان و بانک سرمایه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: فینالیست شدن پبکان قابل پیش‌بینی بود و از قبل هم می‌شد تصور کرد که این تیم فینالیست شود. سال گذشته هم این اتفاق افتاد و بانک سرمایه و پیکان در فینال به مصاف هم رفتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و با توجه به این که در دو سال گذشته تنها یک بار به تیم پیکان باختیم به لحاظ روحی مقابل این تیم مشکلی نداریم ولی امسال با حضور سعید معروف در تیم پیکان، با یک تیم متحول شده روبرو هستیم. با این وجود هدف ما قهرمانی است و امیدوارم مقابل این تیم یک بازی خوب انجام دهیم.

لیبرو تیم بانک سرمایه در پاسخ به این سوال که با توجه به این که دو بار توانسته‌اند تیم پیکان را در لیگ شکست دهند آیا این مسئله باعث نمی‌شود خودشان را در فینال از پیش برنده بدانند تصریح کرد: به هیچ عنوان خودمان را از پیش برنده نمی‌دانیم. درست است که در لیگ دو بار توانسته‌ایم پیکان را شکست دهیم اما در هر دو بار ۲ بر یک عقب افتادیم که در نهایت توانستیم ۳ بر ۲ پیروز شویم.

ظریف درباره پیش‌بینی‌ خود از نتیجه فینال گفت: من اهل پیش‌بینی نیسیتم اما امیدوارم ما قهرمان شویم. چون لیاقت کسب این عنوان را داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من تا الان در لیگ برتر و با تیم‌های مختلف توانسته‌ام ۵ بار قهرمان شوم و اگر فردا هم با تیم بانک سرمایه قهرمان شوم به ششمین قهرمانی خود دست پیدا می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج