۴۹۳۲۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازگشت رضا یزدانی به عرصه کشتی

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو با توجه به نتایج عمل جراحی موفقیت آمیز پای مصدومش در کلن آلمان از بازگشت دوباره به میدان خبر داد.

خبرگزاری مهر: رضا یزدانی پس از مصدومیت از ناحیه آشیل پای راست باوجود مشکلات فراوان جسمی با تلاش و غیرت مثال زدنی توانست خود را به بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو برساند که متاسفانه ناداوری وبدشانسی، اجازه کسب مدال را به او نداد.

او بعد از بازگشت از این میدان مهم بین المللی، مدتها در کش و قوس درمان و جراحی پای مصدومش در ایران و یا یکی از کشورهای اروپایی بود که در نهایت، هفته گذشته توسط پروفسور «بویلون» و در کلینیک فوق تخصصی کلن آلمان جراحی شد.

خوشبختانه عمل جراحی «پلنگ جویبار» موفقیت آمیز بود و قرار است بخیه های پای یزدانی تا چند روز دیگر کشیده شود و او برای یک دوره سه ماهه، اقدامات فیزیوتراپی را آغاز کند.

یزدانی اشتیاق فراوانی برای بازگشت به وطن دارد تا برای مدتی در ایران به ادامه درمان پرداخته و سپس دوباره به کلن آلمان سفر کند و مورد معاینات تکمیلی قرار گیرد.

آنچه بیش از هر چیز باعث خوشحالی و امیدواری اهالی کشتی بعد از عمل جراحی یزدانی شده، روحیه و انگیزه بسیار بالای کاپیتان تیم ملی برای بازگشت به تشک کشتی است. بطوریکه وی در تازه ترین اظهاراتش از ترخیص از بیمارستان خبر داد و اعلام کرد تا المپیک ۲۰۲۰ در عرصه کشتی خواهد ماند و فعلا قصد خداحافظی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج