جاباما
۴۹۲۷۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یحیی توره: برای این برد خیلی زجر کشیدیم

هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی می‌گوید تیمش برای کسب برد برابر ساندرلند خیلی زجر کشید.

ایسنا: در هفته جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در ورزشگاه لایت به دیدار ساندرلند رفت که این دیدار با برتری ۲ برصفر سیتی به پایان رسید. در این دیدار سرخیو آگوئرو و لروی سانه برای سیتی گلزنی کردند تا روند مثبت تیم گواردیولا ادامه داشته باشد.

یحیی توره بعد از پایان این مسابقه گفت‌: نمایش بی نقص و خوبی داشتیم. به این پیروزی نیاز داشتیم تا از جمع مدعیان قهرمانی دور نشویم. نیمه اول خیلی سختی برابر ساندرلند داشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. من فکر می‌کنم با در نظر گرفتن تمام جریان مسابقه ما شایسته کسب برد در این بازی بودیم. در واقع باهوش تر از حریف عمل کردیم. ۱۱ بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی‌ مانده است و بدون شک همه تیم‌ها امتیاز از دست خواهند داد. لیگ بسیار طولانی است. باید فقط به کار خودمان فکر کنیم و این‌که بتوانیم امتیازات‌مان را به دست بیاوریم. نباید ناامید باشیم.

توره که در ابتدای فصل با بی مهری گواردیولا روبرو شده بود در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت‌: ساندرلند در خانه همیشه تیم خطرناکی است و در این بازی بر روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بود. ما نمره قبولی در خط دفاع گرفتیم. در نیمه دوم نیز سانه قابلیت‌هایش را نشان داد. البته ما چند بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم. در سیتی مهم نیست که چه کسی بازی کند. مهم این است که ما بتوانیم پیروز شویم. خوشبختانه الان در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داریم. لیگ برتر بسیار فشرده است و ما می‌خواهیم در پایان نیم فصل جزو تیم‌های مدعی باشیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان باقی‌ مانده است.

او ادامه داد: دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آوردم و به دنبال سومی هستم. در فصل جاری قهرمانی در لیگ برتر بسیار سخت شده ولی ما ناامید نیستیم. بسیار خوش شانس بودم چراکه بازی کردن در تیم های بزرگی مثل المپیاکوس، بارسلونا و منچسترسیتی را تجربه کردم. این باشگاه ها همواره به دنبال قهرمانی بودند اما باید بگویم سیتی متفاوت تر است. در اینجا چالش بسیار بالاست و این چیزی است که عاشق آن هستم. رویای بزرگ من این است که منچسترسیتی روزی بتواند منچستریونایتد را پشت‌سر بگذارد و تعداد قهرمانی های ما در لیگ جزیره بیشتر از یونایتد باشد. در چند سال حضورم در سیتی همواره نهایت تلاش خود را به کار گرفتم تا بازیکنی تاثیرگذار باشم و نقشی محوری در تیم داشته باشم.

شبکه تلویزیونی BBC تاکید کرد توره با پیشنهاد بسیار خوب باشگاه چینی در زمستان مواجه شد اما ترجیح داد در منچسترسیتی باقی بماند و فیروزه‌ای‌پوشان را ترک نکند.

این بازیکن ۳۳ ساله در ابتدای فصل به خاطر اظهارات جنجالی مدیر برنامه هایش مورد غضب گواردیولا قرار گرفت اما چند هفته‌ای است که به ترکیب اصلی سیتی برگشته و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج