۴۹۲۶۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بونوچی خیال هواداران یوونتوس را راحت کرد

مدافع ملی پوش یوونتوس اعلام کرد در یوونتوس می‌ماند و فصل آینده را نیز در تورین سپری خواهد کرد.

ایسنا: در هفته جاری سری A ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها یوونتوس در خانه اودینزه به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت. لئوناردو بونوچی مدافع پیش تاخته برای یووه گلزنی کرد.

بونوچی بعد از گلزنی برابر اودینزه گفت: خوشحالم در این بازی گل مهمی برای تیمم به ثمر رساندم. بازی در زمین اودینزه هیچوقت آسان نبوده و این بار نیز شرایط همین گونه شد. با این حال رساندن اختلاف امتیاز با تیم دوم جدول به ۸ امتیاز برای ما خبر خوبی است و خیال ما برای قهرمانی تا حدی راحت شد ولی هنوز رم و حتی ناپولی رقیبان ما برای قهرمانی هستند که نباید این تیم ها را دست کم بگیریم.

لئوناردو بونوچی درباره درگیری با آلگری و آینده‌اش در این تیم گفت: با آلگری رو در رو صحبت کردم و مشکلمان حل شد و دیگر بین ما مشکلی نیست. حالا رابطه من با آلگری بهتر از قبل هم شده و از این موضوع خوشحالیم. همچنین قرار است شنبه به دلیل اتفاقاتی که رخ داد تمام اعضای تیم را شام مهمان کنم. شما باید یاد بگیرید از تمام اتفاقات منفی که کنار شما رخ می‌دهد هم بهترین برداشت‌ها را داشته باشید و همیشه به جنبه مثبت جریان‌ها نگاه کنید. صبح بعد از آن شب از خود اتفاق هم بدتر بود. به هر حال مربی تصمیم می‌گیرد چه اتفاقاتی در زمین می‌افتد و در این بین رسانه‌ها خیلی بزرگنمایی کردند در حالی که در هر تیمی چنین اتفاقاتی پیش می‌آید ولی درباره اتفاق ما بزرگنمایی شد.

لئوناردو بونوچی یکی از ارکان مستحکم خط دفاعی یوونتوس در سال‌های اخیر بوده است. او با وجود داشتن چند پیشنهاد تصمیم گرفت در این تیم ایتالیایی بماند. چندی پیش آنتونیو کونته از بونوچی به عنوان یکی از مدافعانی نام برد که چلسی ممکن است به سراغ او برود که به این ترتیب این پروژه نیز ناممکن خواهد بود.

در تابستان دو تیم لیگ برتری چلسی و منچسترسیتی درصدد به خدمت گرفتن این بازیکن بودند و به نظر می‌رسد در تابستان باید شاهد تلاش دوباره این تیم‌ها برای جذب مدافع یوونتوس باشیم. همچنین به نظر می‌رسد آلگری نیز در تابستان با جدایی از یووه راهی آرسنال شود و جای ونگر را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج